snoepje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 drinken van alcohol proberen we mee te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 stoppen proberen we niet we doen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 moeilijk kan ook een uitdaging zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Moeilijk vind ik het eigenlijk niet, wel vereist het wat geduld, uithoudingsvermogen en standvastigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 gemakkelijk vind ik het ook niet, bij moeilijk dacht ik meer aan een hele complexe politieke beslissing met veel mitsen en maren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 passeren van obstakels zal uiteindelijk tot de juiste goede weg leiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Leiden is een kleine leuke stad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Stad en land heb ik afgezocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 afgezocht heb ik mijn tuin naar sla-etende naaktslakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 naaktslakken vind ik glibberige vieze beesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 beesten die hier snachts in de tuin feesten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 feesten kunnen ze zeker, en je kan ze vangen met bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Bier probeer ik zoveel mogelijk te mijden, en de rest ook. Spijtig dat dit niet altijd lukt, maar ik begin er truukjes rond te kweken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 kweken van champignons kun je doen in een kelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 kelder van mij is bedoeld voor andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 verdragen kun je sluiten net als een pact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 pact voor een week-end of pact voor de hele week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 week kikkererwten liefst een nachtje voor, eer je ze kookt en er humus van maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Maakt primula hier stokbonen van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 van stokbonen had ik nog nooit gehoord en de connectie met kikkerwten is me ook niet duidelijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 duidelijk dat stokbonen en humus vanavond bij mij niet op het menu staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Staan laten die humus en stokbonen, hoewel, je moet alles wel proeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 proeven doe ik meestal wel van alle nieuwe dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 dingen als kikkers en spinnen hoef ik niet te proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 proberen is soms de moeite waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden