lady jane Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 keer of tig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 tig keer heuvels en bergen beklommen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 beklommen op mijn fiets heb ik ooit de Rocky Mountains Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Rocky Mountains, daar moet ik nog naar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 toe zeggen ze hier tegen dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 dicht............dat is wel heel definitief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 definitief stoppen met drinken is het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 beste ideeën onthoud je nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 nuchter is een fijne manier om zaken te bekijken, zowel fysiek als psychisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 psychisch vastzitten is erg moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 moeilijk is het als je je droombaan denkt te hebben en je word hem weer kwijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 kwijt ben ik mijn sjaal en handschoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Handschoenen heb je toch niet nodig met dit weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 regenhandschoenen heb ik niet, wel waterdichte afwashandschoenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 afwashandschoenen zijn onmisbaar in de keukenuitrusting en erg interessant onderwerp ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Ook in mijn keukenkastje: een onmisbare gootsteenontstopper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 gootsteenontstopper heb ik de laatste tijd ook veel nodig gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 gehad ik ook, maar hij blijft overlopen, dus what to do? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 don't wait, spoel het riool af en toe door met soda en warm water. En anders een rioolontstopper bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 bellen blazen met rook erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 erin gooien kun je vanalles bij mij, het helpt allemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Niet doen dus, als je er ook maar het geringste ingooit is het eind zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Vinden ja, allicht vindt je iets maar is dat ook wat je zoekt en zoeken, waar dan, waar te beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 zeggen en schrijven 87 -zeven en tachtig- dagen nuchter vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Vandaag dan een bloemetje voor je:present: zelfs dat kan op de dominodraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden