Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Mij maak je niet gek, door elkaar husselen of verkeerd uitspreken is dacht ik de betekenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 betekenis heb ik opgezocht in het puzzelwoordenboek ,komen nog veel meer andere woorden in voor zoals beunhazen, modderen, haspelen en nog veel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 meer met vissen en zwemwater daar heb ik zin in en natuurlijk een naaktstrand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Naaktstrand, nooit gedaan maar nee geloof het niet, zwemmen als het echt moet en vissen...nee, dan nog liever naakt zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Koek en ei, dan past het goed bij elkaar volgens het gezegde maar waarom eigenlijk, raar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Koek en chocolade ga ik ook maar even laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Raar is dat niet. Dan krijg je een eierkoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Eierkoek vind ik ook al niks, ik ga maar slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 's nachts hoef ik niet te slapen, overdag hoef ik niet te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 werken mogen mijn collega's doen vandaag en morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Werken moeten sommigen opdat wij 's nachts veilig kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 morgen slapen er vast weer een paar mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 mensen die slapen zijn niet wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 wakker ben ook wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 eens komt de dag dat ik dat ook kan zeggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Zeggen kan ik zoveel. Toch raakt mijn hoofd niet leeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 leeg maken van je hoofd kan soms verdomde moeilijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 zijn oefeningen voor schijnt, ik zou het verder ook niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 weten is meten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 meten van mijn koffiepot moet ik doen is kapot gevallen en die ik nog ergens kon vinden was te hoog, dus geen koffie vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 vandaag even creatief zijn, heb je niet een kleine pan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 pan is goed idee maar dan pastie weer niet op het plaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 plaatje heb ik niet in mijn hoofd, mischien past de gieter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 mogelijkheden zat, zo heb ik een keer, toen de koffiefilters op waren, koffie gezet in wcpapier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Wc papier en koffiepot kun je vergeten als je Nespresso neemt, is ook nog eens veel lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden