Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 nu dan maar naar bed gaan Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccky Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Zin in alcohol? Zoiets?? Hihihi......maar bedankt voor de informatie!! Ik begrijp t allemaal nog niet zo! Ik doe mn best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Best hoor, komt allemaal vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccky Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Best grappig spelletje! Ik kon er eigenlijk geen touw aan vast knopen, nu snap ik het! Ik dacht dat iedereen gedronken had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 vanzelf ga je de domino leren kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 had inderdaad zo kunnen zijn maar niet dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 dus leer je het nu kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 kennen of niet, zo moeilijk is het bijna nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 nooit zal ik het begrijpen, in den haag gaan de mensen als ze gaan slapen op hun bed leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccky Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Leggen doen alle vogels in Mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Mei een maand vol verjaardagen bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 mij maak je blij door weer mee te schrijven. Jammer dat het kwam omdat je je niet goed voelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 voelde me inderdaad wel eens beter dan deze dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 dag Jaap, altijd leuk om jou te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Zien kan ik goed want ik heb een bril Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 bril ben ik noooooooooooit zoek................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 zoek jezelf en je vindt een ander mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 mens durf te leven: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 leven is best een gekke bezigheid, als je het nuchter kan bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 bekijken doe ik nu of ik nog op de fiets zal stappen in die plensbui:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 plensbui is hier in het noorden over en de zon breekt al weer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 door weer en wind en roeien en ruiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 ruiten aan het ingooien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 ingooien doe ik mijn eigen glazen als ik niet stop met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 drinken uit de fles wordt het dan, maar dat is wel erg ordinair. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden