Teveel Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Beloofd heb ik me zo vaak iets, als belofte werkelijk schuld maakt ben ik allang failliet.Buiten het forum even voor de duidelijkheid: dit is niet hoe Harry zich echt voelt maar vond het lekker klinken, een beetje de blues... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 failliet....voel ik me wel, behalve in materieel opzicht maar daar draait het niet om in het leven, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Toch niet nee. Gelukkig niet zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 zelfs de wereld gaat gewoon weer verder door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 door met vrolijk zijn vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 vandaag...nog even en morgen maar weer een nieuwe dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Dag om gauw te vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 vergeten graag en de dag van gister ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 ook al, straks ben je je hele leven nog kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Kwijt en vergeten moet je dat juist niet want dan overkomt het je weer, je moet er lering uit trekken en het jezelf vergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 jezelf vergeven en lering uit trekken...zal er aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Dag Shahire, het gaat je goed meid.,volhouden is de kunst:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Kunst is Aicha haar reactie wel in Domino opzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 op zicht heb ik een paar schoenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 schoenen om naar te kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 kijken doe ik graag naar de sterren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 sterren aan de hemel heb ik goed kunnen zien tijdens de paasnachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Paasnachten liggen alweer een poosje achter ons... op naar de pinksternachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Pinksternachten, oeioeioei, daarin heb ik veel gedronken, maar ook wel met veel lol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccky Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ben sinds vandaag op deze site en ik lees soms dingen waarvan ik denk...?? Kan iemand mij vertellen waar de afkorting ADB voor staat?? Dank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Dank voor je vraag: ADB is alcohol de baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Staat voor alcohol de baas, je zit nu op domino, een spel waarbij je je zin begint met het laatste woord van de vorige zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 zin om te slapen, dat heb ik nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 zin in drank heb ik nu niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden