snoepje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 hijgt sha in henk zijn nek jaap?,volgens mijn kwijl ze daar ook nog bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 bij het denken daaraan lig ik al in een deuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 deuk slaj ik in een pak boter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 boter val je in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 in de boter val je met je neus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 neus niet in andermans zaken steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 steken de zaken zo in elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 elkaar nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 hebben is iets, houden is de kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 kunst is het leven af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 toe, we hebben elkaar toch, samen staan we sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 strijd voeren is vermoeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 vermoeiende dag, kletsend aan de waterkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Waterkant, kletsen, luieren, relaxen, hoe kan dat nou vermoeiend zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 zijn vnl vermoeiende uren geweest omdat ze met een frummer waren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Waren die uren dan tenminste welbesteed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 welbesteed waren ze zeker en ook nog gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Gezellig zou het kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 onderhoudend en gezellig was deze Dinah, maar of dat wat zegt over de anderen, denk het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 mensen hier met een verhaal dat is wel zeker, je zou dr een boek over kunnen schrijven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Wijne is een schrijfster, ik niet; en mijn smiley sloeg op het forumboek dat al bestaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 hoor eens ik heb vandaag een bonk zaagsel gekocht waaruit straks hopelijk allemaal paddenstoelen gaan groeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 vanzelf groei ik wel hoor; vooral in de breedte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 gek he, zit ik binnen achter een computer terwijl ik naar buiten wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 wil je dat jaap?,dan moet je dat ook gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden