Teveel Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Moeilijk is het zeker, mijn vader zei: Die het geluk thuis niet vind, vind het nergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Tantes heb ik wel een pak. Maar ik zweer dat ik er nog nooit 2 op dezelfde plaats gezien heb. Familie .. ruzies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ruzies, niet leuk, maar soms, na jaren, kan je er om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 lachen is gezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 factor van belang, een gezonde geest is een gezond lichaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Zen, zou kunnen, ik noem het boerenverstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 boerenverstand is nog altijd beter dan helemaal geen verstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Mee mis zal er wel niets zijn maar de term "boerenverstand" heeft toch niet echt een positieve lading. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 lading dekt zelden de inhoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Inhoud is juist heel positief, voor mij. Gebruik je boerenverstand, redeneer helder en simpel ook al is de kwestie moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 toch wel ja zo ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 overlaten zal ik hieronder nog wat ruimte zodat iemand anders ook wat leuks kan schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Snel schrijven is niet zo belangrijk, op de domino is het som zelfs desastreus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 naar vind ik het als mensen terug vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 vallen doet straks de nacht, waarschijnlijk weer met een prachtige sterrenhemel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 gelukkig ben ik nog niet,maar wil het wel worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 worden we zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Oogsten zijn afhankelijk van diverse faktoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 zaaigoed wil nu ook wel regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 vanavond erg rustig op t frum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Frum en dan zeker de domino zonder sha is rustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ja ik mis ze ook hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Hier op de domino konden we heerlijk pingpongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 pingpongen , gaan we er voor Jaap, ik sla je zo onder de pingpongtafel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Pingpongtafel is een woord waar zelfs Sha niet mee zou kunnen beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden