will Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Dam(n), ik moet nog een schip gaan losgooien. Sayonara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Sayonara en welterusten voor zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 zometeen ga ik eens lekker uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 uitslapen zit er hier niet in ff, dat kan zondag pas weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 weer hoofdpijn..door het uitslapen..verstoord bioritme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 bioritme in vakantietijd is altijd in optima forma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 in optima forma ben ik nog niet, maar gaat al wel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Beter. Goed weer van je te horen. Je moet wel afzien zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zegd an Aich da'w'eur ol steun'n. Aicha, hou moed en veel sterkte gewenst. Wat mij helpt is genieten van de wind door de bladeren, de bomen, de vogels, de kleuren. Datzelfde kan me soms ook naar beneden trekken, maar dat is dan omdat ik mij dan die schoonheid ontzeg. De droevigheid die daarop volgt is genoeg om te 'verantwoorden' dat ik me maar es weer lam zuip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zuip ! Het is voor niks goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 goed dat je het even zegt, zou het bijna vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 vergeten ga je een hoop als je door blijf drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Drinken van Ambrosius nectar schijnt je te teleporteren naar het Huis van Zeus op de Olympus. Wetenschappelijk nog niet bewezen, maar na veel onderzoek heeft men ook nog niet het geheim ontdenkt van ambrosius nectar. Zie, er kan nog veel ontdekt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 worden er hier nog meer drankjes aangeboden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Aangeboden aan mij. Een blikje bier. Nee dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Dankjewel... 't is maar waar je voor gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 gaat voor mij niet werken. Maar wil niemand beletten het aan te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 nemen doe ik liever zo een kopje wiener melange Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 melange van groenten en rijst ga ik eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 eten hebben wij zonet buiten al gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 gedaan heb ik ook iets: kijk een groepsfoto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 gedaan is het met de maaltijd, zometeen even topchef kijken, eten laten zakken en dan sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 groepsfoto van mensen die gaan sporten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 sporten daar heb ik nou helemaal geen zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 in de groepsfoto zit geen snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden