Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Wonen in Duckstad Rae, zowel Willy als Donald, en dat is misschien wel dichterbij dan jij denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Denkt de meerderheid daar zo over? Want ik dacht dat Duckstad toch een behoorlijk eind rijden was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 alcoholist zijn is niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Erg boude uitspraak! Ik wed dat ze daar in Duckstad anders over denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 denken ze daar maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Maar oké, niet vergeten dat wat in Duckstad gedacht wordt, hier doorgaans langzaam doorsijpelt in de politiek. Opletten geblazen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 geblazen heb ik niet. Maar ook al moest het, geen probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 probleem is wat je ervan maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Probleem dat ik nooit tegenkom. Afin, ik vermoed dat fietsers niet in het zakje moeten blazen? Anders was ik al stevig de pineut geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 geweest of ga je nog worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Worden zeker niet. Ik rijd immers niet met zo'n autorommeldingmachinetoestand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 autorommeldingmachinetoestand zit toch standaard op elke fiets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 fiets pak ik vaak met dit mooie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 weer mag dan mooi zijn, wij zijn mooier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Mooier is de lelijkerd wanneer het donker is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Is dat dan wat je dan zegt om een lelijkerd te troosten, eks? Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Hihi Jaap...ik wist wel dat je het met pasen droog zou houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 houden aan een afspraak, dat kan ik wel, maar wat valt daar om te lachen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 lachen is gezond maar hihi vond ik een moeilijk woord om een zin mee te beginnen, zodoende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 zodoende was er dus 1 1/2 krat bier over. Echt een paar watjes was ik mee op stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 stap vooruit dus als er zoveel bier over was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Was het maar waar, een van ons werd ziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 ziek zijn is nooit leuk zeker niet op zulke zonnige dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 dagen te voren te veel meegemaakt en dan komt het er uit in je vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 vakantie en ziek worden...heel herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden