Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Kaboutersap? Is dat in de zin van versgeperste kabouters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 kaboutersap vind ik heerlijk, kun je hier wat naar toe sturen Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Shahire en anderen het gaat echt helemaal niet goed met de domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 versgeperste kabouters doet Shahire in de domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 domino gaat echt niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 goed gaat ie nu weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 wel, wel het loopt weer goed (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ik vind vers geperste kaboutersap overheerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 overheerlijk als er ook ijsklontjes inzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 inzitten over mensen die ik niet meer op het forum zie de laatste tijd, daar maak ik me een beetje bezorgd over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 over heel veel mensen kun je je dan wel druk gaan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 maken van veel drukte ben ik heel goed in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 In het echt heb nog niet vaak kabouters gezien, dus dacht ik, ik zoek 'kaboutersap' effie op op www.hoehel.be. Maar het maakte mij niet wijzer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 wijzer zul je dan ook wel niet worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Worden we nie wiezer van e zoekmachien, 't Is om da'w der nog nie kloar voe zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 zien op een zoekmachine denk ik ook niet vinden over kaboutersap dus conclusie:Daar wordt je niet wijzer van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 van zoeken naar kabouterpap wordt je wel wijzer trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 trouwens is een vreemd woord, komt het van trouw of van trouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Trouwen noch trouw. Het komt van het engelse 'Throw', gooien. Hé, zoals je iets plots eensklaps in een gesprek 'gooit'. Trouwens! <--- Zie je, hm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 hm, weer wat geleerd, klinkt logisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Logisch als het van Rae komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 komt allemaal lekker over Rae luid en duidelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Duidelijk is mijn tweede naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 naam moet je ook zeker behouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 naam is een eindwoord waar ik toch even op moet broeden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden