Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 herinneren kan ik het nog wel. Het was van Circus Custers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Circus Custers ken ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 niet van de nederlands talige popmuziek gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 gehoord heb ik dat zekers wel alleen die Circus Custers ben ik nog nooit tegengekomen,zal wel een gebrek aan mijn opvoeding zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 zijn wel meer mensen die daar last van hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 hebben we dan een mooi probleem moet ik me ook nog gaan opvoeden, trouwens jij vliegt ook in en uit;)Foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 uit als ik geen zin meer heb of niet meer kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 kan gebeuren hè? hoe is het trouwens met dat nare mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 mens praat me er niet van......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Van de hak op de tak hier. Ik ben nog druk aan 't denken over rode bosmieren en jullie zitten al 3 conversaties verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 verder gaan ligt ons dames goed in het vermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 vermogen tot meerdere dingen tegelijk doen, hebben wij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ook al zegt men dat multi-tasken typisch vrouwelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 is dat dan niet zo!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Zo is het wel Sha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Sha Josje nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 nu is Rae denk ik van slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 nu was ik aan het bellen dus kon niet meedoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 meedoen doe ik nu even niet meer, ga nu echt even koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Koken heb ik al gedaan, ik ga zo eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 eten doe ik vaak wat later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Wij eten ook meestal pas tegen 19.00 uur, maar ik moet vanavond weg, vandaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 vandaar die haast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 ... vandaar dat er een referendum op til staat om vanaf heden van de oranje bosmier te spreken. Zo dat verhaaltje is ten einde. Nu kan ik verder. Wie zei dat mannen niet kunnen multi-tasken? Op naar de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Haast en spoed zijn altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden