Shahire Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 eraf die kilo's is fijn, al zakken nu wel een hoop kleren af en daar word ik minder vrolijk van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 van dat probleem kan ik je wel afhelpen, stuur gewoon met de post wat van mijn kleren naar jouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 jouw kleding zou ik dan wel passen denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 je moet nu even alleen verder, heb zo de overdracht met collega's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 collega's zijn niet zo belangrijk als woorddomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 woorddomino moet maar eventjes wachten, ga even het zonnetje opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 opzoeken kan altijd nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 nog even flink doorpoten en dan ben ik klaar voor een fantastisch weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 weekend vind ik nog steeds het moeilijkst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 moeilijkst is dan toch om het droog te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 houden we het weekenpact allemaal vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Vol van verlangen ben ik, naar een biertje, naar een wijntje, of het meest nog naar nuchterheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 nuchterheid kan ook wel eens vreselijk saai zijn,vind ik hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 hoor ik daar een beetje saaie ondertoon in jouw stem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Stem heb je in allerlei dingen, maar hoor je bij ons clubje dan heb je maar weinig stem meer als je de eerste hebt gepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 gepakt of genomen.....gewoon de eerste niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 niet altijd even makkelijk,sommige momenten zijn heel moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 moeilijk kan het soms zijn maar bedenk je dat er altijd wel iemand is die even aan je denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Denkt Harry: ik geloof dat ik liever word gepakt dan genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 genomen worden kan ook fijn zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 zijn jullie van plan om dit weekend nog iets nuttigs te gaan doen heren...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Heren zijn waarschijnlijk nu echt hard aan het bedenken wat zij dit weekend gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Doen van iets nuttigs, nee bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 dus als ik Dinah goed begrijp, zit zij het hele weekend in de zon te niksen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 kaboutertjes zijn hier ook errug welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden