Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 gelukkig dan maar voor jou Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Jane geeft t op, welterusten dominootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 dominootjes gaan na het slapen altijd weer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 door tot morgenvroeg en dan nog niet ophouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ophouden is moeilijk bij dit leuke spel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 spel met begin maar zonder eind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 eind is hier net zo ver te zoeken als het begin van een cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 cirkel, een mooie vorm waarin je, ondanks het ontbreken van een begin, toch kan belanden. Dan is ie vicieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 vicieus is ie omdat er geen begin of einde aan zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Zit men hier weer lekker vicieus te kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 kletsen kunnen ze hier als een van de beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 beste sha..ik vind jou een leuk mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 mens, ik denk vandaag aan je maar dat weet je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Je zal de hele dominodraad maar moeten lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Lezen doe je voor je plezier, hier doe je het om een aansluitende (onzin) zin te verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 verzinnen van onzin is best leuk, we zijn al vaak genoeg met serieuze dingen bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Bezig moet ik eigenlijk met andere dingen zijn, zit mijn tijd weer eens te verspillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 verspillen van tijd doe je nooit op de domino, is een zeer nuttige bezigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 bezigheid nuttig vind ik meestal * hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 hihi, inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 inderdaad is er wat aangepast in Henk zijn tekst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Tekst van Henk was lachen joh, die kan ik me nog wel herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 herinneren kan ik me die zin ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Nog nuttig bezig geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 geweest naar mijn werk ben ik vandaag... en ook nog nuttige dingen daar gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden