Jaap Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Week 4 zonder alcohol is achter de rug, Op naar week vijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 vijf ga je ook redden en dan door naar week zes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Zes weken! Nu ga je te snel. Nu slapen en morgen zien we wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 weer het volste vertrouwen in je Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Jaap heeft ook vertrouwen in Shahire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Shahire is helemaal in haar hum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 hum is vandaag ook hier weer helemaal oké. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Hum, hum, ik denk er het mijne van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 oke is het juiste woord waarmee je mijn weekend kunt omschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Oke is het niet, was ik te traag of Jaap te snel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 van snel reageren krijg ik soms ook wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 snel is Jaap is nu niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Wat dit moet worden weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Niet gelukt deze truc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 niet dat ik het weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 truc is nu te 'passen' Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Sha en ook stopt Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Harry en snel domino wordt hem teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 teveel domino kan er niet genoeg zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Zijn kan je in vele vormen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatrickB Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Model, een ideaal of een persoonlijke hel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 hel inruilen voor een toekomst met mogelijkheden die je niet had verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatrickB Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Verwachtingen, zo hoog, bijstellen en leren genieten van de kleine dingen is het geheim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 geheim is geheim, dus ik kan het niet vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 vertellen doe ik het wel als ik erachter ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden