Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 zeven van meel doe ik ook voordat ik een brood ga bakken in de oven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 oven raakte wat oververhit begreep ik, bij jou maar ook bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 mij zou zoiets nu nooooit gebeuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 gebeuren kan dat toch iedereen, mij wel tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 tenminste had ik gedacht dat bij mij nooit iets zou aanbranden of oververhitten maar helaas is het mijook wel eens overkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 overkomen je de gekste dingen in het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 leven kan zo simpel zijn zonder te eten, heel veel tijd over en heel veel klussen geklaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 geklaard is in ieder geval 1 klus die ik vandaag voor ogen had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Had een hele lijst met klusjes vandaag en heb er aardig wat van gedaan, morgen weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 dag yvonne, en ik hoop nog vele jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 jaren verstrijken en de mensheid gaat gewoon door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 door met dit spelletje, door met ons leven en door ff zonder computer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 computer heb je wel nodig voor dit spel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 spel zoals domino kun je ook gewoon spelen met stenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 stenen en benen aan een tafel zitten klagen, dat lijkt me gezellig met jullie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 jullie zijn allemaal kanjers, ieder op zijn eigen wijze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 wijze woorden worden op dit draadje nou niet echt veel gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 gezegd moet niets het is ook ter ontspanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Ontspanning heb ik nodig, dringend, en dit al vlak na mijn korte vakantie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Vakantie is niet de enige vorm van ontspanning, gelukkig kan ik thuis ook ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 ontspannen is heel belangrijk voor het vinden van je innerlijke rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 rust is heel mooi, maar soms hou ik ook veel van chaos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 chaos moet je soms wel eens opruimen in je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Hoofd koel houden en chaos om je heen creëren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 creeren van nieuwe situaties is soms veel moeilijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden