Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 besten mensen: Teveel of te veel een interessante taalkwestie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Kwestie van te laat zijn Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Jaap zegt: Het laatste woord was taalkwestie niet kwestie. Af Yvonne, naar de Bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Bank of geen bank......Yvonne blijft in dit spel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 spel zonder winnaars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 winnaars...daarvan zitten er al heel wat van hier op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Winnaars hoef ik niet bij te horen maar dat ik hier lees dat Teveel ook niet goed is doet.me toch een beetje verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Forumverdriet is dit Shahire maar daar zijn wij niet van onder de indruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Indruk maakt het wel dat je nu weer verkeerd begint... bedoelde met teveel overigens jou niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 indruk maak je toch als je alcohol onder controle weet te houden, vind ik toch een overwinning(ik pas me de hele tijd al aan dus nu even niet!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Overwinning is het als je sterker bent dan jezelf, dat in jezelf wat je ondergang beoogt.Buiten Domino: wist ik wel hoor Von dat je mij niet bedoelde, maar expres verkeerd begrijpen kwam voor het spelletje wel lekker uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Beoogt vind ik een moeilijk woord om een zin mee te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Beginnen we toch gewoon met een makkelijker woord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 woord na woord gebruik je in regels en die vormen weer een tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 tekst en uitleg hoef je alleen aan jezelf te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Geven moet je veel meer dan alleen tekst en uitleg aan jezelf, warmte en liefde bijvoorbeeld,en dan niet alleen aan jezelf, hier heet toch niemand Narcicus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Narcicus een woord waarvan ik denk hoe heb je het kunnen verzinnen om mee te eindigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Eindigen deed Narcicus door in het water te vallen en te verdrinken, verliefd als hij was op zijn eigen spiegelbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 spiegelbeeld, vertel eens even............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Even stilstaan, even terug zien, even in de spiegel kijken, en dan eerlijk tegen jezelf zijn, en proberen de mens te worden die je zo graag in die spiegel zou willen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 zien in de spiegel wil ik mezelf als sterke vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Een vrouw zien in de spiegel, dat zal mij niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 lukken zal het misschien wel Jaap, als je een rokje aantrekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 trekt u een rok aan dan zult u zich vrouw voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 voelen aan een vrouw daar houd ik niet van, geef mij maar een lekkere vent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden