Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 gedronken werd daar dag in dag uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 uit-stekend om daar dus mee te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Stoppen was bij mij thuis niet nodig, daar werd echt alleen bij gelegenheid gedronken, daar kan ik het dus niet op schuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 schuiven doe ik het niet meer onder stoelen of banken: "Ik ben alcoholist" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 alcoholist wil ik nooit meer zijn, heb nu het alcoholvrije leven ontdekt en dat bevalt me stukken beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 beter om te concentreren op wat we wel willen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Zijn we dan niet alcoholisten voor het leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 leven als alcoholist is mijn leven niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 meer leven start met minder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Alcohol, wat moet ik daar nu mee, had gereageerd op "meer' en was Jane me net voor, alcohol is zo ontzettend afgezaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 afgezaagd wordt het wel om steeds maar weer met het woord van de vorige zin te moeten beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Beginnen aan mijn nieuw leven doe ik vanaf vandaag. Let the games begin ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Begin is, als je het goed doet, het halve werk Will, vanaf nu is er alleen nog maar toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Toekomst moet beter zijn dan het verleden, mag ik hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 hopen op beterschap, doe ik al een tijdje. die is nu aangebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 aangebroken zijn nu de betere tijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Tijden van voor-spoed en tijden van na-spoed kennen we allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Allemaal gaan we voor hetzelfde: lang leven en gelukkig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 zijn we denk ik allemaal wel van plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 "Plan iets leuks", was een tip uit mijn cursusboek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 cursusboek hangt sinds vorig jaar bij mij in de boom, na eerst twee jaar hard te hebben geknokt om mijn diploma te behalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 behalen van een overwinning doen we hier door iets te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 laten staan die eerste en laten wegblijven die katers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 katers zijn lieve beesten als ze zijn gecastreerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Gecastreerde katers sproeien minder als je het op tijd hebt laten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden