Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 terug zien we Jaap vandaag niet meer (zegt hij!), zal wel rustig worden hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Hier is iedereen welkom toch, maar het mag maar een (1) zin zijn, dat geldt op alle dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 dagen, maanden, jaren...........iedereen is altijd van harte welkom om mee te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Doen moeten we het met zijn allen, de een zus, de ander zo, de een wat zelfstandiger, de ander wat meer steunzoekend, de grootste kans van slagen is met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 elkaar omarmen kunnen we omdat we allemaal hier goed bezig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Zijn of niet te zijn, Shakespeare vroeg het zich al af, het antwoord kun je alleen nuchter vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 vinden van mezelf hoort denk ik ook bij mijn hele alcoholproces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Alcoholproces is best lastig, het is een azeotroop dus heel moeilijk te destilleren, 100% zuiver is een gigaklus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 gigaklus vond ik vroeger zelf wijn maken, nu houd ik het maar op zoethout-gemberthee:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Gemberthee, agatsie, Earl Grey of Darjeeling dat gaat nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 wel, daar ben ik weer, zal het bij een zin houden, hoewel het worden er al snel drie, maskeer ze met komma's, ben ik verslaafd?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 verslaafd raken is makkelijker dan om van een verslaving af te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Komen er een Nederlander, een Duitser en een Belg bij de AA.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 AA.....zegt de Nederlander, zijn jullie ook anti alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Alcohol, zegt de Duitser, voor mij nooit meer, ik neem alleen nog AA-Drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 AA-drink.... zegt de Belg, daar heb ik hier nog nooit van gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Jawel, zei de belg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Belg heeft de domino even door elkaar geschud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 geschud met mijn hoofd heb ik net toen ik Knuffie las. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Las ik Jaap heeft ie het over een Duitser die geen alcohol drinkt, ja hoor, nog effe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 effe en er mag geen alcohol meer verkocht worden, beter plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 plan iets maar niet zo iets stoms, dat hebben ze ooit in Amerika geprobeerd, de ellende was niet te overzien, omdat wij er niet mee om kunnen gaan hoef je een ander zijn plezier niet af te pakken, ik hoop echt dat dit niet serieus is bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 bedoeld wordt dit echt niet serieus, maar was even fijn om zo op te schrijven anders werd het me even teveel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Teveel, ik wou kijken of we mop konden dominoën, niet drinkende Duitsers horen in een mop thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 thuis wordt er in ieder geval geen alcohol meer gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden