Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 staan, met beide voeten op de grond.....ik ben ermee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 bezig als een bij, de hele dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 dag na dag, na dag, na dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Dag na dag komt nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 nacht is een tijdstip dat ik hoor te slapen maar dat lukt de laatste dagen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Niet slapen kan je opbreken. Vervelend voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Je kan dat wakker blijven natuurlijk ook van me overnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Overnemen? Nou liever niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 niet normaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Normaal is wat voor de éne abnormaal is en andersom. Gekke wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 De wereld mag dan gek zijn, een alternatieve plek om te leven is er vooralsnog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 niet altijd alles is rozengeur en manenschijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Maneschijn alleen heb je niets aan, je breekt je nek niet daar heb je het mee gehad, maneschijn is pas prachtig als je het zo druk met andere dingen hebt dat heel die maneschijn je ontgaat, het is dan een bijdragende component, maar isoleer je die dan is het maar een flets gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 gebeuren zal er iets nu Harry zoveel woorden nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Heeft er iemand een fruitsapje voor mij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 mij klinkt als ik en die heeft besloten vandaag met een frisse start te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Beginnen de dag inderdaad fris: het vriest hier nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 nog vries, nog kou of regen.....kunnen mijn dag vandaag bederven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 bederven laat ik mijn dag niet vandaag, de zon schijnt:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 schijnt vandaag mijn laatste vrije dag te zijn, morgen weer met plezier aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Werk maakt ons sterkHelpt ons in 't leven voortWij rusten niet uitWant wij willen vooruitDaar de toekomst aan ons behoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 behoort je reactie niet uit één zinnetje te bestaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 bestaan daar ook al regels voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 voor op donderdags wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 wel flauw hoor, dan kom ik morgen weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden