zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Thuis voel ik me het meeste op mijn gemak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 gemak dient de mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 mens en dier zijn kuddedieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 kuddedieren zoeken bescherming bij elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Elkaar ondersteunen bij het stoppen van roken en alcoholgebruik is heel belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 belangrijk om te weten, wat je niet meer weet ben je vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Vergeten wil ik hoe het was, aan de toekomst denken is nu van tel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 tel tot negen; zeg stop!; en je kunt er zonder drank weer tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 tegen trek in een sigaret kun je een kauwgom eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Eten gaat me nu slecht af met die enorme kiespijn. Nog een negentiental uurtjes en ik ben er vanaf. Leve de brufen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Brufen in je bloed, dan voel je je weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Goed voel ik me als ik niet gedronken heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Heb ik me vandaag toch een vervelende dag gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Gelukkig zijn, dat wens ik jullie allen toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 toe heb ik vandaag caramel-rijstewafels op, machtig joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 joh, Jane is me weer te vlug af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 af en terug naar start, als ik nu alcohol zou gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Gebruiken van medicijnen staat me tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 tegen staat me dat ik zo naar de tandarts moet, en dat door het eten van drop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Drop, tegen welke prijs?(Shahire, je was me net voor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 prijs van een afgebroken vulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Vulling in een koffiebroodje vind ik zalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 zalig kan ook dronken betekenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 betekenen wil ik iets voor een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 een ander zal daar dan wel weer open voor moeten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden