Teveel Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 © Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Vandaag neem ik de eerste weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Niet nemen van het eerste drankje voorkomt het drinken van teveel drank, zo werkt het bij mij althans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 althans, dat is een lastig woord om een mooie zin mee te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Beginnen doen we vandaag, vanaf nu is het de Harry die Harry wil zijn en die W wil hebben, en inderdaad Blondie als je de eerste niet neemt kun je nooit teveel drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 drinken afzweren doe je niet met goede voornemens maar met verantwoordelijkheid nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Nemen word ik hier geacht te doen, recht voor zijn raap maar wel de waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Waarheid als een koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 koe als waarheid, waar zou die uitdrukking toch op gebaseerd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 zijn koeien misschien slechte leugenaars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Leugenaars, nee hoor, volgens mij slaat het op de grootte, een koe is een groot beest, een hele grote waarheid dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Dus het is echt een uitdrukking, ik twijfelde eigenlijk hierover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Hierover las ik ook nog dat een koe heel vanzelfsprekend is. Niemand twijfelt bij het zien van een koe wat hij ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 ziet vind ik weer een moeilijk woord om een zin mee te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Beginnen met erkennen dat je een probleem hebt met alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 alcohol kan je leven ruïneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 ruineren weet ik alles van en doe nu alles om dat goed te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Maken kun je veel met een helder hoofd, ons soort mensen kan door alcohol alleen maar breken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 breken met slechte gewoontes kan een goede gewoonte worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 worden we hopelijk toch nog verstandig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 verstandig doen, dat klink zo saai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Saai, ja als ik heel eerlijk ben, ben ik daar ook bang voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Voor saai worden hoef je alleen bang te worden als je ladderzat bent, wanneer er geen zinnig woord meer uitkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 uitkomt is een aanelkaar geschreven vorm van het werkwoord uit komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Komen is het volledige werkwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden