lady jane Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 superpunten voor een super Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 snoepjes ga ik morgen rap mee stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Stoppen is een optie, minderen voor sommigen een mogelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 mogelijkheid wordt duidelijk als de onmogelijkheden worden (h)erkend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Erkend worden is voor iedereen een levensbehoefte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 levensbehoefte is voor mijn heel belangrijk...en dat zijn op de eerste plaats nu mijn kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Kinderen zijn het hoogste goed op aarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Aarde heeft nog wel meer te bieden dan kinderen, kinderloze mensen zouden het hoogste goed dan niet kunnen bereiken, klinkt leuk zo 'n tegeltjes dooddoener maar slaat nergens op, 't is maar waar je voor kiest.(Even buiten Woorddomino om voor de duidelijkheid: ik heb 2 schitterende kinderen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 kiest men voor kinderen dan krijgt men ze nog niet vanzelfsprekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 vanzelfsprekend is het voor mij dat ik geen kinderen heb, maar dat betekend niet dat ik ze niet leuk vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Vind het leuk om hier op het forum te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 zijn, daaraan valt niet te ontkomen tijdens het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 leven doen we maar 1 keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 keer ik het leven om dan krijg je nevel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Nevel wordt het om je heen als je je drankzucht niet kunt beteugelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 beteugelen doe je toch een paard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Paard, je lust, je woede, het is allemaal te beteugelen, zelfs een woeste vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 vrouwen ...wat moet je zonder ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 ze zijn soms niet mee, maar vaak ook niet zonder te leven, net mannen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Eigenlijk hou ik ontzettend veel van vrouwen, soms kun je er zelfs mee lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Lachen is gezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Gezond wil ik zijn dus roken moet ik ook gaan laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Laten staan van drank, zorgt voor een heldere kijk, zuiver ervaren en echt kunnen genieten, een lang leven lang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 lang zaam aan afkicken is voor elke verslaving het beste..denk ik hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 hoor ik negatieviteit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden