lady jane Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 verleidelijke dingen weerstaan is het verhogen van mijn kracht en zin in een gezonder leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Leven en laten leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Leven betekent ook toegeven aan verleidingen, niet alle verleidingen zijn schadelijk, gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Gelukkig zijn er nog vele andere dingen om van te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 genieten we vanavond van Law & Order en Millennium Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Millennium is 1000 jaar, waarschijnlijk een tv-serie, niet zo aan mij besteed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 besteed jij je tijd liever aan fora? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Fora, crypto's, babbelen enz, het is geen waardeoordeel dat ik geef, tv is gewoon niet zo mijn ding, vergeet ik bijna hetbelangrijkste: lectuur, beetje poezie, veel proza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Proza is mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Mooi is helemaal afhankelijk van je persoonlijke voorkeur en de ambiance, zo is poezie vaak mooier, nee anders, net zo mooi maar anders dan proza, maar je moet er voor open staan, het je laten raken, dat moet je wel durven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Durven schaatsen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 schaatsen zit er op natuurijs nu niet meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 in een wak glijden lukt nog wel in t noorden van t land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 t land is in de ban van het water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 water dat zelfs in Australie teveel viel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Viel mijn naam weer, ik heb daar niets mee te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 maken we snel weer dat we wegkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Wegkomen lijkt de laatste tijd inderdaad het adagio op dit forum, het wordt hier koud, het wordt eenzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 eenzaam ben ik slechts in gezelschap; ik ben graag alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Alleen zijn kan een keuze zijn maar een mens heeft mensen nodig, al klinkt zeggen dat je niemand nodig hebt best wel stoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Stoer, dat lijk ik wel, maar in wezen ben ik maar een klein onzeker muisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Muisje zijn heeft soms ook z'n voordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 voordelen uit situaties zien te halen is fijner dan alleen de nadelen zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 zien is makkelijk als je ze ziet, soms zie je ze gewoon niet, hoelang je ook zoekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 zoeken hoeft vaak niet, soms dienen ze zichzelf aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden