lady jane Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 samenstellen van één zin is hier voldoende:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Voldoende had en heb ik altijd wel maar dat is voor mij onvoldoende, ik wil meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 meer willen, dan heb je dus nooit genoeg he en ben je zelden tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 sorry,zit op het verkeerde draadje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Tevreden? O jawel hoor, ik wil meer, leg de lat zo hoog mogelijk, voldoende is niet voldoende als goed mogelijk is, is voldoende het hoogst haalbare dan wordt dat automatisch goed, nog iemand die het kan volgen, dit schrijf je niet na enkele alcoholische consumpties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 consumpties consuminderen is meer tevredenheid vermeerderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Vermeerderen, daarvoor zijn wij op deze aarde "Gaat heen en..." leuke bezigheid, maar er zijn er nu onderhand wel genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 genoeg hier, ergens anders te weinig en weeral elders Teveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Teveel dat is het probleem, leren het bij genoeg te houden, dat is de opdracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Opdracht geven aan anderen is vaak moeilijker dan het zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Doen of laten, altijd moet je de keuze maken, soms is doen slim, soms ook laten, maar kijk uit: laten is soms ook een beetje laf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Laf zijn wil ik absoluut niet maar soms is dat uitstelgedrag van mij dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Wel eerlijk zijn tegen jezelf, uitstellen komt niet altijd door lafheid, je stelt vaak iets uit omdat je er nog over na moet denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 denken, denken, denken, gaat maar door en door en door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Door moeten we, meestal gaat dat soepel, de hele wereld en alle mensen werken mee, soms, een enkele keer, gaat het stroef, dan moet je voor de zekerheid toch eens kijken of je het niet zelf bent die dwars ligt en aan de rem trekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 trekt de wolk over zonder neerslag van gifstoffen of zullen we geluk hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Hebben we toch Jane, als hij overtrekt zonder neerslag van gifstoffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Giftstoffen veroorzaken vele longziektes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Longziektes is de afdeling waar ik momenteel nog aan het werk ben en waar ik hoop een vervolgcontract te verkrijgen, maar de hoop is dun gezaaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Gezaaid heb je om te oogsten, heb je kwaliteit gezaaid dan zul je met een beetje geluk rijk oogsten, heb je rommel gezaaid dan is je oogst nu al verloren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Verloren zoon, inmiddels gelukkig weer in het land der Nederlanden, kotst zich al 3 dagen de grammetjes vet van zijn lijf wat mij doet beseffen dat het tijd wordt om naar de doc te gaan met het risico op inheemse ziektes na zijn verblijf in SriLanka en mexicaanse griep in Nijmegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Nijmegen, trotse stad, door de Romijnen gesticht als Noviomagum, nu de plaats waar 2 kinderen, mogelijk onnodig, zijn gestorven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Gestorven zijn mijn idealen, meest ingegeven door mijn gebrek aan zelfvertrouwen, vertrouwen en moed om het leven te nemen zoals het is, ingegeven door drankmisbruik, de kop in het zand steken en geen verantwoording meer willen en kunnen nemen voor mijn eigen leven, maar dat is nu verleden tijd... Idealisme herrijst !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Herrijst bij mij toch de gedachte dat ik maar gauw eens een kopje koffie moet gaan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Drinken is prima zolang we de C2-H5-OH verbindingen maar mijden, als zijn ze nog zo verleidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden