lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 kunstjes kunnen wel helpen op weg naar overgave Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Overgave, heeft voor mij andere associaties gehoorzaamheid genegenheid hartstocht, of denk ik te impulsief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Impulsief, ik moet langer op mijn vingers zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zitten moet je niet te lang doen anders gaan je vingers slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Slapen moet je doen in je vrije tijd, het andere gedeelte is om je te amuseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Amuseren doe je met drank, maar kan ook heel goed zonder, je moet het jezelf aanleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 betekenen doen niet alle mensen voor mij iets, sommigen hebben alles en anderen weer niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Niets mis met een paar uur goede slaap... en me amuseren kan ik losjes maar ook serieus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Serieus zijn heb ik teveel gedaan, dool en dol nu maar wat rond in het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Leven doe je maar 1 keer.... moet je zorgen dat je aan het einde niet het gevoel hebt dat je 'nog zoveel had willen doen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Doen, heb ik al gedaan alles wat ik ooit wilde. En nog steeds leef ik mijn leven zoals ik dat wilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 wilde wel dat ik ook wel al kon zeggen... pffffffff..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Pfffffff, warm hé, of ligt dat aan mijn hormonen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Meid pffffffff is ook niet altijd makkelijk, weinig wensen meer over qua hormonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dag dag hormonen, doe er iets aan dan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dan zal ik me nu even terugtrekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 terugtrekken mag als het maar niet te lang duurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Duurt het dan altijd zolang ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zolang toch niet... hoe lang ook al weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Weer zo warm vandaag dus dan zal het een terugkerend verschijnsel zijn Wil kennende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Maken is een moeilijke als het laatste woord is kennende;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Maken we geen boerenkool met worst van hoor, heb net gestofzuigd.... wat een klus met dit weer zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 zeg, kennende het probleem van dubbele postings zou ik zeggen dat dit keer de hitte de schuld heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 heeft iemand anders het weer gedaan Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Laatste keer hier vandaag, hormonen getemperd en slaapje gedaan. Nu op naar mij nachtshift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden