will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Komen en gaan van de vele schepen alhier. Tegen de morgen ben ik vast weer stikkapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Stikkapot, wat kunnen we daar eens van maken. Een nieuwe poging dan maar weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Weer is het opeens al laat, de tijd gaat soms snel als je interessante gesprekken voert op de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Dagdraad, soms zware onderwerpen zoals nu maakt me triest, dan maar liever "geiten" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Geiten is leuk, en kan ook een manier zijn om aan de nare werkelijkheid te ontsnappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ontsnappen aan de realiteit via drank, waar heb ik dat nog gehoord ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Gehoord??? , ik vind het ongehoord om met zo'n woord te eindigen, kon echt niets moois bedenken nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 zijn ze altijd als ik hier kom, in plaats dat er nou in twee rondes gebakken wordt:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 bak ik altijd al, tis juist zooooo lekker als je door een ander verwend wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Kort, of lang, koffie met of zonder room we hebben allemaal dezelfde droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 De draad volgen kan heel verstandig zijn, hoewel je daar ook de kluts kwijt kunt raken als er verschillende "draden" naast en door elkaar lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Lopen zoeken naar de kluts heb ik de hele dag al gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Zaken of geen zaken, het is maandag en deze week ga ik ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 alles of niets dat maakt een hoop verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Keuzes, maken is vaak heel erg moeilijk, vaak omdat anderen dit niet begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Begrijpen hoef je de ander niet altijd, als je de ander maar respecteert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Geschreven is jou reactie net ff te laat pp, maar dat geeft niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
supergrover Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hoor ik daar een koe loeien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Midden in de woesternij van dit forum bevind ik mij en ik weet niet wat te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Doen is blijkbaar moeilijk midden in de woesternij, is er een oase in de buurt waar je even bij kunt komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Komen we misschien beter bij wanneer de pc uit is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 is stier Herman dood, das jammer, ik heb zn manipulator wel eens ontmoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ontmoet jij wel eens iemand dat je denkt Hee, waar ken ik die van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Vandaag was dat niet het geval, maar vorige week is me dat wel overkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Overkomen doet mij nu het gevoel dat ik Jannigje alleen maar hier zie en ik maak me zorgen om de plek die ze wil innnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden