Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 daadkrachtig kom je altijd op mij over hoor witte, en dat zal jou er nu ook doorheen slepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ware warboel coco, maar dat geeft niets hoor, we blijven van je houden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 houden we van Yvonne, van zulke zinnen, dank je wel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Welkom witte, maar je hebt het verdiend hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 hoor je mij ook? nee, ik moet tikken lees je mij ook, das ook een compliment, laat ook die binnen komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 mensen kinderen witte, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 wel, een slechter begin van een zin had ik nou dus niet kunnen maken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 wel wel wel wat doen we elkaar weer goed, ben blij met t frum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Frum is inderdaad een heel bijzonder frum witte, ik ben er ook heel blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 jullie hebben ook een grote plek in mijn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 lieve co, zie je dat het nu niet meer in de war zit hier, komt altijd weer op zijn pootjes terecht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 terecht ga ik nu op mijn ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 mijn lieve Von, nu ben jij in de war:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ware woorden jane, kan er niets tegen in brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 brengen we nu een serenade als slaapliedje: welterusten lieve frummers:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Frummers uut ut westen-oosten zuiden en het noorden, dit is een spel met heel veel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Veel windstreken, nog meer karaktertjes maar allemaal met de intentie om elkaar bij te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Staan laten die eerste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 eerste klap is een daalder waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Waard ben ik het soms niet om hier te schrijven, maar er aan werken doe ik eens zo hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Hard zijn voor jezelf kan soms helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 helpen doen daden en de woorden ach, die maken mij droevig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 ' gedrag' daar kregen we vroeger een cijfer voor op het rapport op de lagere school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Serieus worden, dat wens je voor je kinderen ook hè, maar als t pubers zijn geef je wel eens de hoop even op en sla je je ogen ten hemel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 hemeltje lief denk ik dan, worden ze ooit volwassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden