smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Forum als dit is er geen een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 één is beter dan geen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Geen bezwaren?, dan is kennelijk ieder het met deze uitspraak eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 eens kijken................. ja inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 inderdaad ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ja, zie je, een eenduidig volkje hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Stellen bestaan uiteindelijk toch uit twee verschillende individuen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 individuen uit één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Eén voor een alstublieft, niet tegelijk instappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 instappen kan nog steeds, in de arreslee op zomerbanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Zomerbanden, is dat een variant van zwembanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 zwembanden misschien als de zomerslee een verandert in een amfibie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Amfibie hier, amfibie daar, amfibies overal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Overal worden enge dingen gezien, en nu maar hopen dat er niet gedronken wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 wordt gezegd door de eerste met die enge beelden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Beelden buiten de schuifpui waar zij zich bezondigd aan een halve peuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Beelden heb ik genoeg bij deze lieve mensen hier; nu nog wachten op de zomerse meeting.(Sh.. Cathy, was je me weer net voor!)Peuk, daar heb ik zin in; tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 meeting... durf je het aan??? ik nog niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 'Niet' is een woord dat ik hier heb afgeleerd; al weet ik het ook nog niet zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Niet-nieter-nietst; ik ben er ook nog niet aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 toe, doe niet zo moeilijk, zullen de vaste meeting bezoekers denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Denken over de verloren magie doet mij echter ook twijfelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Twijfelen over de meeting, het is juist zo leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 leuk, kun je pas achteraf zeggen dat het was, dat maakt het ook zo mystiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 mystiek ja, maar heb al een meeting meegemaakt, zo leuk om elkaar in het echt te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden