lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 tijden veranderen en nieuws is gelukkig ook aan verandering onderhevig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 onder hevig protesteren versta ik zwaar verzet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 verzet je maar niet tegen het onvermijdelijke hoor Jaar, dat heeft geen enkele zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 zin heb ik om nu eens een duidelijk antwoord van Jaap te krijgen over het uit eten gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Gaan we dan maar een vage tent in de achterbuurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Ook Sha bedankt voor warme knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 knuffel kreeg je zeker met je ogen dicht Jan; beetje opletten op de draad graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Graag nodig ik vanavond iedereen bij mij uit om sushi naar binnen te schuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 schuiven gelijk bij je aan tafel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 tafel is gedekt hoor, er kunnen 12 mensen aan zitten, de rest moet staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 staan doet de rest maar ik ga lekker breeduit op een stoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 staan hoef ik niet want ik zit er al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Stoel voor luie mensen staat voor de TV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 TV moet uit als we van het eten zitten te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 genieten kan je van seks, eten en buitenlucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 buitenlucht is gezonder dan binnenlucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 binnenlucht is vaak een beetje muf en zweterig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 zweterig ben ik de laatste dagen ook geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 geweest ben ik dat ook nog van de zomer, samen met een hardnekkige darmkramp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 darmkramp is helemaal een ramp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 een ramp is het dat ik nu pas zie dat we bij Jaap gingen eten, ben ik gewoon veel en veel te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Laat jaap niet wachten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 dan had je Yvonne even moeten komen ophalen en daar naar toe moeten brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 brengen we wel wat restje naar het noorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 het noorden zit nog steeds te wachten, maar geen restje te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden