Shahire Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 schrappen dat woord uit mijn lijf en hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 hoofd pijn vrij blijf je dan ook gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 gelijk heb je Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 snoep vind ik ook zo heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Heerlijk avondje is nog niet gekomen maar wel al snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 snel drinken, daarvan krijg je de hik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 De hik hebben vind ik zoooo verschrikkelijk irritant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 irritant vind ik het slechten slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Slapen doe ik met mijn ogen dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 dicht tegen mijn huis stond een boom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 boom is dan zeker nu weg ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 weg is ook de plataan die het huis hier helemaal binnendrong met de wortels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 wortels staan vanavond niet bij mij op het menu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 menu is schnitzel met aardappelen, spinazie en open haard bij kaarslicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 kaarslicht associeer ik met kerstmis, armoede en romantiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 romantiek is vandaag ver te zoeken met mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 mij maak je blij met een mooie film en een pot drop vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 vandaag de deur niet uit geweest en dus geen nieuwe drop kunnen halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 halen moet ik eigenlijk ook weer, de lekkerste zijn er al uit::$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 uit de pot zijn bij mij ook de lekkerste maar niet door mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 mezelf bedeel ik altijd het kleinste stukje vlees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 vlees moet ik op dit moment niet aan denken om te eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 eten was bij mij vandaag met vis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 vis noch vlees hier; champignonommelette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 champignonommelette lijkt me gezonder dan een krokette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden