igor Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 goede morgen frummels. de koffie loopt door en de croissantjes staan in de oven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 grrrr. ik stond vol goede moed op met leuke plannen. wordt het weer de grond ingeboord. plop weg hoop. de volgende keer maar gewoon doen zonder anderen erin te betrekken geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Ha weet je ................ ik voer gewoon m'n plan uit en zal ze een poepie laten ruiken . ik blijf niet in het hoekje zitten kijken totdat de man met het zwaard me komt halen. ook al kost het me bloed zweet en tranen ik zal m'n doel bereiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 en voor marq want die staat 1 maand droog. goed gedaan jochie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Goedemorgen allemaal, Igor, in ieder geval wel een goed plan van de croissantjes. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Goedemorgen allemaal, Heb wel weer zin in de nieuwe dag. Ik zou naar de AA kunnen. Maar ik weet nog niet wat ik doe. Het wordt weer slecht weer en het is een hele reis. Kan ook hier vandaag een beetje blijven hangen. Iedereen een heel fijne dag! Tot later. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Goedemorgen, lekker stillekes, iedereen nog lekker in bed? Igor, wat sneu, ik neem aan dat je een afspraak hed gemaakt en dat die nu niet doorgaat. Zoiets? Marq, van harte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Einde van de zzzzzz-nacht. Goede zzzzzzzzzzzzzzz morgens. Weer een nacht zonder pijnstiller kunnen doorbrengen. Ik merk dat ik beter wakker wordt. Ik moet zowel wennen aan wakker zijn als aan slapen. Goed, waar ik mij vandaag eens bewust van wil zijn is hoe ik voor mijzelf zorg en hoeveel ik mijzelf respecteer met mijn eigen gevoel. Innerlijk ben ik zo gewend om mij zelf 'af te slachten', destructief te zijn naar mijzelf toe. Dat moet toch anders kunnen. Eerst maar eens het huis opruimen hier. Blijft voor mij ook nog telkens een dwangmatig patroon. Maar ik word gek van allerlei spullen her en der en voordat ik het weet heb ik al weer chaos gecre-eerd. Dag 25. Het lijkt er op alsof ik rustiger wordt in het hoofd. Een goede droge dag toegewenst allemaal. Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Goede morgen lui. Hier al weer een blokje om geweest met het hondje. Tussen de buien door gelukkig, nu hoost het weer. Ik weet niet WAT je van plan was Igor... maar gewoon DOEN dus, hartstikke goed van je. Hanneke doen waar je je goed bij voelt hoor. Marc weer bedankt voor de zondagochtend muziek:) En voor Marq een bosje rozen :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: En Tina natuurlijk ook goede morgen... ik was al een poos wakker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 en ook voor Gestopt een heel goede morgen. Jeetje wat een veranderingen bij jou zeg, echt hartstikke mooi. Eerst maar eens een bak koffie trouwens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Alwéér wakker zonder kater:huh: Lovely. Goedemorgen op deze vroege ochtend. Koffie, muesli, krantje, fijn. Hondje is al uit geweest, rust in de keet. Mss straks nog ff werken in de tuin. Buienradar redelijk rustig, zo te zien. Laterrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Das waar Sofie maar het is voor mij absoluut geen straf om in de tuin te gaan werken. Integendeel zelfs:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 tina de afspraak gaat door hoor, heb ik mezelf beloofd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 En ook voor Sofie en Bambam een goede morgen uiteraard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. Welke afspraak ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 hahaha Gestopt, ik denk het en jij vraagt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 de afspraak die met mezelf gemaakt is om geen huismusje te blijven. en zeker niet: het lieve en altijd is goed doe ik wel......muisje jahoeee maar wel nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Nou, das een heel goede afspraak met jezelf Igor. En afspraken met anderen.. bouwen op anderen.... tsja, er zijn best mensen waar je op kunt bouwen. Maar bouw op de eerste plaats op jezelf. Je kent vast het gezegde wel: Als je mensen leert kennen ga je van dieren houden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Jopie, wat sneu voor je. Kan je het niet declareren? Het is al netjes dat je toch bent gegaan, ik denk zomaar dat het bedrijf je wel in de kosten tegemoet wil komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 ik vertrouw k &b nog meer dan mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Precies Igor geef Knabbel en Babbel trouwens maar een dikke knuf van me... Joop, inderdaad gewoon aankaarten hoor dat je zulke kosten hebt moeten maken om op je werk te kunnen komen. het 'nee' heb je, het 'ja' kun je krijgen... gewoon proberen. En ja, dit raakt mensen, zal ook nog wel een poos 'nawerken' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Tssss... ik loop weer achter de feiten/reacties aan . Das waar ook Joop... eeeeerst.... klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Jopie, idd. zo zou ik ook denken. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Trusten Joop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden