lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 ff terug dan Diesel wij hebben hier een candyshop en die verkoopt partijen steeds wat anders spotgoedkoop dus altijd eerst eentje om te proberen en ja, shame shame, dan hamsteren. dit waren zakken met rstafval van die donker choc. Oreo-koekjes net zoals je hier snippers kunt kopen van Goudse stroopwafels, met veel stroop ertussen; waren de kinders vroeg gek op. En hier zit dus erg veel choc. creme tussen de heerlijke kruimels en stukjes. zo nu heb ik je lekker gemaakt nu ga ik vast heerlijk slapen:D Heintje de heks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Diesel, Schorseneren vind ik lekker. Het is alleen een rotwerk om ze schoon te maken. Lekker met bijv. kaassaus. Men noemt ze weleens armeluisasperges. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ja zeker over snippers , mot je net tegen ouwe gouwenees zeggen joh, HeHe pfff ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Kom jullie nog even een fijne voortzetting wensen en alvast welterusten voor straks ik was even in de buurt, effe mijn koppie om de hoek zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff................................................:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Jane wat vind je dan de lekkerste stroopwafels zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 slaapse Sha en droom mooi, wegloop nichtje ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ja heb er veel verhalen over gehoord Lytse, ze worden ook wel eens keukenmeidenverdriet genoemt, vanwege de bruine handen die je ervan overhoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Sha, Welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Diesel, Het had van mij wel een special mogen worden. Heel leuk, maar te kort! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Echt veelst te kort idd, jammer hoor. Ook de schuld van de politiek he, bleek maar weer. Maar wel heel leuk, brillijant die mens P :-) en dat zoveel mensen dat eingelijk vinden he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 A=aapje B=bakker C=chocolade P=Drs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Wat zijn we het samen eens Diesel. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ja eigenlijk wel he en dinsdag schorseneren met kaassaus dag, maar dat is ook wel eens fijn als je het zo met iemand anders kan vinden zo opeens. Laat jij dan de honden uit ;-) Zet ik de vuilnis wel buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Maar ik moet wel zeggen dat ik het knap van je vind dat als je zo'n pijn soms hebt dat je toch van de drank afblijft en je je aan je eigen afspraken houdt, chapeau jonge dame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Diesel, Wij hebben een Friese Staby gehad, die helaas is overleden. Ik heb nog weleens een logeerhond gehad, maar fysiek lukt het niet meer zo erg. Honden uitlaten vond ik doorgaans prima. Als je binnen zit lijkt het weer altijd slechter dan wanneer je er op uit gaat. Ook met nordic-walken merk ik dat. Ik meld mezelf droog af. Helaas is Lenie niet meer teruggekomen. Hopelijk redt ze het een beetje. Als iemand morgen het dagpact start, zet hij/zij mij er dan a.u.b. bij? Welterusten allemaal en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Jonge dame is AOW-er Diesel. Bedankt voor het compliment. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden