Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: SuikertjeIk las net even wat terug over de crocs van vannochtend, was ff in slaap gevallen hier.Liep idd vanochtend met jogingbroek en crocs buiten!Straks gaan jullie ook nog zeggen dat ik geen sandalen aan mag deze zomer. De pot op met jullie!!!!!quote> whoehaha..*proest*....heb ik ook...van die birkenstocks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hahaha, ja Bol. ik heb ze ook...ze lopen zooooo lekker...doe er alles mee, en ik heb nooit sokken aan en toch zijn ze warm. die Suiker is een man naar mijn hart... doet precies wat ik ook doe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 lenie...foei...vrouw onvriendelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 oh...en verders alles weer goed hier hoor...heb een gesprek gehad en alles naast me gelegt...niet mijn pakkie an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 nee hoor snoep.... zal ff een foto maken..geef me even de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 nee hoef niet hoor..hoef ik echt niet te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: Lenieheb een gesprek gehad en alles naast me gelegt...niet mijn pakkie an.quote> juist zo moet je het gaan bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hé Bolletje, Ja, 'k ben héél nukkig en grillig de laatste tijd. Niet drinken is zo'n enorme opgave. Gemodereerd drinken is zelfs nóg vermoeiender! Dan ben je écht constant met drinken bezig. Steeds weer anderhalf/twee uur inlassen tussen ied're 'consumptie'. Om geen al te grote schade aan te richten. En m'n eetlust hè. Als in, 'k heb er geen. 't vervelende is dat 'k niet weet of 't lichaam'lijk of geest'lijk is. 'k hoop 't laatste. 9 Mei hoor 'k pas van m'n psychiater de uitslag van m'n bloedonderzoek. Dat duurt dus nog wel even. Over Skyrim kan 'k kort zijn. 'k speel 't af en toe eens. Niet met de b'doeling 't uit te spelen. Meer om te relaxen. 'k heb nag'noeg de g'hele map/kaart 'discovered'. 'k heb de mooiste plekjes gesaved en daar keer 'k dan weer naar terug. En dan doe 'k vervolgens niets. En dan gaat de camera om je heen draaien en brengt de prachtige omgevingen mooi in beeld. En dan gaat 't mooi schemeren... En dan wordt 't nacht. Die dag/nacht cyclus vind 'k nog wel 't mooist. Uitend'lijk zal 'k Skyrim nog wel een keer uitspelen. 'k heb er nu nog niet zoveel zin in. Goed. Dat is 't even voor nu. 't is etenstijd. Geen honger, maar 'k moet toch wat eten. Tot zodadelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hahahaha, wat moet ik lachen om jullie allemaal! Goeiemiddag overigens. Werkdag zit er op en therapie ook. Ben onder hypnose gegaan. Hoor je straks een kakelende kip hier, dan ben ik dat, is de hypnose nog niet uitgewerkt @Gunn: lieve Gunn, kun je misschien wat vaker weer hier komen? Ik ben echt bezorgd om je, ik schrok gisteren van je posting, en met name vanwege je stopdatum. Ik kon niet meer inloggen, las het op m'n mobieltje maar daarmee kan ik geen postings plaatsen hier. Nou mag je natuurlijk zelf weten wat je als onderschrift gebruikt, maar ik schrok van je stopdatum: 1977-20XX Meld je hier als het niet goed gaat, Gunn, dan kunnen we proberen je te helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ben aan het uploaden nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Taraaaaa... :D http://i20.photobucket.com/alb...b212/dari11/crocks.jpg zo..en nu ( op m'n crocks) knoflooksaus maken:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hahahaha, ik vind ze leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 hou op schei uit...zit hier stront melig te worden.. zag al weer anderen... idd roze met glimmers...zo leuk! ( *proest*) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 echt heel erg lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: Lenieheb een gesprek gehad en alles naast me gelegt...niet mijn pakkie an.quote> juist zo moet je het gaan bekijken.quote> idd Bol... maarja soms is dat moeilijk he?maar vandaag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 yeps... whahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Gunn wat fijn dat je reageert, hé hé dat doet me goed zeg. Ja gemodereerd, gecontroleerd drinken zou ik ook niet kunnen hoor, ik heb geen rem als ik begin. Wil dan echt door gaan tot ik er bij neer val. Misschien komt daar die moeheid vandaan. Je moet je toch ontzettend beheersen om niet gewoon zonder rem, door te drinken. Dat geeft weer een hoop spanningen en misschien daardoor ook die moeheid. Denk je dat dat je ooit zal lukken? Ik hoop het voor je. Tja en dat geen behoefte aan eten hebben is niet zo gek. Tenminste, toen ik geest. erg in de war was, en enorme spanningen had, kon ik ook niet eten, werd erg slap, deprie en kon niet mee lopen op het laatst. Een vreselijke tijd was dat toen. Ik probeerde veel slagroom te eten maar dat kwam er weer net zo hard uit omdat mijn maag niet meer gewend was om voedsel te verwerken. Ik weet niet hoeveel je nog weegt maar er is medicatie om de eetlust op te wekken, misschien zou je dat met je psych. eens kunnen bepraten. Maar wat doe je nu zo heel de dag als je niet zoveel met Skyrim bezig bent? Ga je wel eens naar buiten? Gewoon een ommetje doen. En was jij nou diegene die ook bij de voedselbank werkte of zit ik er dan naast. Want ik heb het gevoel dat je zo weinig contacten hebt en vaak heel alleen bent, maar ik kan er naast zitten. Verder ben ik ook gestopt met Skyrim. Heb Oblivion wel gespeeld maar heb m'n x.box weg gestuurd omdat ie geupload moet worden. Hoop binnenkort dat ik het zelf kan omdat ik nu met mijn xb. op xboxlive kan. Moet nog wel ff uitzoeken hoe ik dat moet doen. maar kom je wat meer bij ons op het forum? Dan ben je toch niet helemaal alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Sorry hoor, dat ik er even doorheen denderde, maar moest effe mijn ei kwijt.... (huhhhh, kippie, hypnose??? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: LenieTaraaaaa... :D http://i20.photobucket.com/alb...b212/dari11/crocks.jpgquote> Slik. Dat zijn toch niet jouw voeten hé Leen? ken je het liedje "Leentje leerde Lotje lopen? Was dat nog gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 jawel Bol..hihihihi....zei het toch? lotje loopt perfect... hihihi ik ben echt verslaafd aan die dingen. Gunn, ook van mij sorry...ben stront melig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hypnose kan heel erg fijn zijn. toen J. begon met de opleiding daarvoor, hebben we geoefend. Hij bracht me terug naar mijn 3e jaar. En ik zag alleen maar de schoenen van mijn vader. Ik zie ze nu nog voor me. Ik voelde dat ik aan zijn hand liep. Ja en zo kun je ook een soort hypnose oefening gaan doen vlak voor je gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 @Lenie, Sorry? Waarom dat dan? Je lijkt schik te hebben. Daar hoef je je van mij niet voor te verontschuldigen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik bedoelde m´n zorgen om Gunn, dat was mijn ei. En ja, hypnose is heel fijn, het brengt je tot rust, geeft veel inzicht, maar ook veel kalmte. Na een hypnose/sessie voel ik me net zoals na een dagje sauna. Het is als massage voor de ziel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: Gunn@Lenie,Sorry? Waarom dat dan? Je lijkt schik te hebben. Daar hoef je je van mij niet voor te verontschuldigen. quote> omdat ik door een serieuze posting van je dender.... zag het net even te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ach Wijfie, daar wen je aan....en net als crocks...als je er eenmaal op gelopen hebt dan wil je niet anders meer ( ik heb overigens wel mijn laarzen opgehaald bij de schoenmaker vandaag) ja ja...die heb ik ook gerust wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden