Soothe Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: GunnOnrustig en toch doodmoe! Kan dat?quote> Hoi Gunn, Ja dat kan! Pak een keertje door kerel.Er is winst te behalen. Je zou jezelf zelfs iets beter kunnen gaan voelen.Nu drink je en het is evengoed drama.Geef het is een eerlijke kans.Probeer het eens een maand en inventariseer dan nog eens.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Goedemiddag luitjes, Hannke, fijn dat je het ook zo ervaart, het is goed om bezig te zijn. En ik ben ook blij te werken, thuis is niet goed voor mij. Ik ben en blijf een bezig mens. Leuk lijkt me dat wat je schrijft, en bovenal een soort van bijzondere steer, denk ik dan, in een klooster. Wat lees ik nu toch allemaal, gaan we hier aan de dresscode? Ik heb eens goed opgelet op mijn werk vandaag, niemand liep op crocs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Onrustig en doodmoe: Juist samen. Rust geeft energie. En niet alles in een keer willen. Ik heb zondag een lijstje gemaakt. Er staan 5 dingen op. Twee zijn er doorgekrast. En als ik het deze week niet af krijg, blijft het staan voor volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Toch wel iemand in een spijkerbroek mag ik hopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Gunn sterkte kerel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Overigens een goedendag. Ook hier wordt gekrast. Hond laten vaccineren en een wormpil. Dat kan weggestreept. Met zo weinig mogelijk balast doorlopen. Iedere dag een dingetje. Dat houdt het overzichtelijk en geeft iets van gemoedsrust. Nu nog één en ander. Groet, ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: Sofie Originally posted by: JaapToch wel iemand in een spijkerbroek mag ik hopen?quote> @Jaap,Spijkerbroek maar dan wel van het juiste merk en de rest mag er ook niet te goedkoop eruit zien maar wel zijn.:$Hier schrijft een internet-sales-zoeker bij uitstek!quote> Ga me zo langzamerhand hier niet meer thuis voelen, spijkerbroeken haal ik bij kringloop, nee geen merkbroeken, ook nooit gedaan, draag crocs en sandalen, haha:)En toch zijn er nog vrouwen in mijn omgeving die me wel leuk vinden, vooral nu ik niet meer drink! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Eén van die twee dingen was zelfs een heel klein dingetje. Uitzoeken waar 2 kuub zand het goedkoopst is en bestellen. Nu komt dat vrijdag, en dan begint natuurlijk het echte werk, dan moet er gekruid worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: JaapToch wel iemand in een spijkerbroek mag ik hopen?quote> Zelfs dat niet.Ik ben er weer vandoor,naar de keukenboer.Ook een leuke bezigheid.Telefonisch komen we er niet uit,dus maar even zelf langs gaan.Dan heb ik duidelijkheid.:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ha, allemaal strak in het pak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hey die Gunn, Mij is nu niet helemaal duidelijk of je nu onrustig bent en daardoor toch wat gedronken hebt of word je onrustig omdat je 24 uur niet gedronken hebt. Ik zou het heel prettig vinden als ik wat meer contact met je zou kunnen krijgen. Wat de laatste tijd gebeurd is, dat je inderdaad een berichtje plaatst, en dan niet meer reageerd. Ikzelf was heel vaak erg onrustig toen ik nog dronk. Angst was ook een hele grote boosdoener, veroorzaakt door de drank, en niet te vergeten de depressies die ik had. Een ander vraagje, game je nog? en zo ja, heb je Skyrim al uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Sofie, ik dacht trouwens dat het tegenwoordig heel hip was om juist hele dure kleding te dragen die er een beetje shabby uit ziet. Vooral in bepaalde kringen zo rond de hoofdstad. Ik ben gelukkig maar een boers provinciaaltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ach Jaap, ik woon in oost Groningen, de armste regio van Nederland, maar voel me hier wel thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Maar wel veel open ruimte om je heen Suiker. En ook liefhebber van Ede Staal? En we eten vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: JaapMaar wel veel open ruimte om je heen Suiker.En ook liefhebber van Ede Staal?En we eten vanavond quote> En dan te bedenken dat ik vanaf mijn 16tiende last heb van agorafobie, angst voor grote ruimtes, haha,Ben meer liefhebber van Daniel Lohoes, geweldige eenvoudige, maar mooie muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Dan ben je een Tukker die in de randstad woont. (Ik ben zo'n Drent, weggetrokken uit de arme streek.) En daar heb ik ook een liedje bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 arme streek, drenthe Jaap? Kom eens in drenthe en zie de kapitale villa"s wonen veel westerlinen in hoor. Drenthe is prachtig om te wonen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 O jee, en al die mooie vergezichten over de suikerbietenvelden is dus niet aan jouw besteed. Is daar niet iets aan te doen? (Ik las trouwens eerst agrofobie (angst voor boeren)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 hahaha...haast een heel draadje over crocs en dat is allemaal de schuld van sha...want die heeft ze gekocht;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 OMG..ik ben pas bij pagina 2 met lezen en ik lig helemaal dubbel om die Crocs. nou mensen ik heb ze ook..hahaha, ik slaap er nog net niet mee. :D ga weer lachend verder lezen.. goedmiddag overigens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik ken Drenthe heel goed. En inderdaad zo arm is het al lang niet meer. Maar waar ik woon (Zuid Holland) woon ik nu liever, dat komt natuurlijk omdat ik hier nu 20 jaar woon. En dan ga je niet zo maar meer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 He Snoep niet de schuld aan een ander geven hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Anders vertel ik dat jij Uggs draagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Goeie middag Lenie. Jij ook al van die gekke schoenen? Nou mijn niet gezien hoor op die dingen. Hoe is het verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Heb sinds een jaar medicatie en helpt heel goed. Nu nog beter nu ik ben gestopt met drinken. Voor het eerst in jaren durf ik weer iets. Heb vroeger ruim 6 jaar binnen gezeten na mijn eerste huwelijk, dat nooit meer! Politie aan de deur, die dachten dat ik dood was. Maar vindt het moeilijk om dit te vertellen, is gebeurd, pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden