Jootje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 weltrusten mupke en bolletje. Goede nachtrust toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ook van mij welterusten meiden. Morgen gezond weer op! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Jo, Het is volgens mij het belangrijkste als je iets vindt wat bij je past. Je kunt bijv. ook gaan zwemmen of op volleybal gaan. Mijn man sport een avond in de week bij bewegen voor 50-plussers. Ik ging vroeger zwemmen met buurvrouw, maar dat kon ze niet meer door haar Parkinson. Het gekke was, dat ik het wel deed, maar er eigenlijk niet veel aanvond. Na het nordic-walken voel ik me doorgaans echt tevreden, vooral als ik jonge gansjes heb gezien, of fluitekruid of wat dan ook. Je zou ook eens in het plaatselijke sufferdje kunnen kijken wat er zoals bij jullie wordt gedaan. Het seizoen loopt nu natuurlijk af, maar je kunt allicht het aanbod verkennen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: jane4zou dat het zijn?dat we gewoon niet zonderdie moedermelkkunnen?quote> Naarmate we ouder worden, kunnen we zuivel steeds minder goed verdragen. Lactase, een enzyme dat melksuikers afbreekt, wordt steeds minder aangemaakt door een volwassen lichaam. Sommigen maken 't in 't geheel niet (meer) aan. Lactose-intollerantie heet dat dan. 't is dus niet zozeer (moeder)-melk waar we naar zuchten. Een kind voelt zich geborgen en veilig wanneer 't aan moeders borst ligt. Terwijl 't zoogt wiegt/zingt de moeder misschien en voorziet haar baby van meer dan voedsel alleen. Voor 't kind is 't vooral ook een spirituele belevenis. De genegenheid die 't krijgt is ook héél belangrijk. En laat dát nu net ontbreken in de 'Grote Menschen' maatschappij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Wat is in hemelsnaam "het plaatselijke sufferdje" haha. Is dat een tijdschrift of zo? Dat hebben wij hier helemaal niet. Ja wel veel echte plaatselijke sufferds, maar die zal je wel niet bedoelen, Lyts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Zo noemen ze meestal het huis-aan-huiskrantje Jo. Alle plaatselijke nieuwtjes staan erin. Misschien hebben ze dat bij jullie niet? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ja wij hebben ook wel zoiets maar daar staan volgens mij niet zulk een soort dingen in. Meer advertenties en nieuws over de gemeente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ik ga eens kijken of het me lukt om te slapen. truste pieps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Pauw en Witteman gaan zo beginnen. Hierbij zeg ik jullie allemaal welterusten, een goede nacht en rust maar lekker uit. Ik heb het weer droog gehouden! Succes Jo. Als ik op ideeën kom laat ik het je wel weten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 En als 2 uur teveel is die man met wie ik fiets is met een half uur ook blij hoor, ff de natuur in, bankje, broodje en als ie geluk heeft een frietje of burgertje, het is zijn vrije dag. Ikzelf houd erg van fietsen en mijn konditie heb ik juist opgebouwd zo, vandaar ook dat het me zo goed doet. En dan heb ik iemand getroffen die niet spreekt, dus ik heb altijd gelijk:D waar vind je dat nog? nee serieus, het is een verademing eens niet sociaal te hoeven zijn en een gesprek gaande te houden; veel meer oog voor de natuur, lichaamstaal, kleine woordjes en zinnetje die er toch soms zijn en zijn IQ is volgens mij hoger dan de test liet zien; hij zit alleen opgesloten in zijn lijf door een bepaalde ziekte, maar een hele pure lieve man. Het is veel meer dan sporten alleen Jootje, ik voel me echt dankbaar dit te mogen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 je kunt de gemeente site googlen naar vrijwilligerswerk, sportverenigingen clubjes enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik heb diep respect voor je Jane. Echt super wat je doet. Weltrusten voor Lenie en Lytse (het ga je goed). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 misschien tijd voor zelfrespect Jootje? Je hebt vast veel meer in huis dan waar je misschien contact mee hebt. succes meis:heart: en slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Jane, misschien heb je gelijk. Maar kan nog moeilijk verder kijken. Zou niet weten waar ik (alleen) moet beginnen. Is gewoon een probleem voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Buch in de bajes aant kijken. Echt heftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Podcast aan 't luist'ren. Voor de geinteresseerden... http://www.giantbomb.com/podcast/ Supplemental; It's game related. You've been warned! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 beste mensen.... ik ben er even vandoor zeg maar. ( voordat ik weer opmerkingen krijg) iets met zoon en politie... tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 het beste lenie, ik dacht dat je al aant slapen was. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Sterkte Lenie. Verder nog mensen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: Jootjehet beste lenie, ik dacht dat je al aant slapen was.sterktequote> ja dacht ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 oke, meld het even. neem me niet kwalijlk als ik wat opgefockt klink... heb 2 uur geleden mijn zoon uit huis laten halen door de politie 't is even niet gezellig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ik ga ook rusten. Alle goeds voor diegene die hier nog zijn of gaan komen. Veel liefs en kracht van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Rustig aan Leni. Niet leuk allemaal. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Trusten allen. I call it a day. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ik ga maar eens kijken of ik kan slapen zoniet, heb ik heel veel slaap vriendjes hier! tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden