Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 klompen kan ik niet op lopen, vaak geprobeerd, crocs zijn heerlijk alternatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 oooohhhh, die heb ik ook....erg he?..hahaha *aanpassen* die zweedse...niet die rare houten nederlandse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 suiker...kan echt niet als man..echt niet niet alles wat lekker zit kan je dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 suiker en lenie..misschien een nieuw crocs koppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ja maar Leentje, weet je wel dat je in die ouderwetse houten klompen, nooit kouwe voeten krijgt? Dat al die boeren van vroeger krom liepen was van het harde werken, niet van die klompen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ach ja Lenie, maar woonde tot voor kort in Drenthe, land van Bartje. dan moet je wel he, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Bol... in crocks heb ik ook geen koude voeten ( heb nooit sokken aan) Suiker...mijn "roots" komen uit Drenthe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ach Suiker...ik haal mijn broeken ook bij seppoN ...4 euries een broek?? a moet ik wel. en B ...wrom niet..zien er goed uit..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: LenieBol... in crocks heb ik ook geen koude voeten ( heb nooit sokken aan)Suiker...mijn "roots" komen uit Drenthequote> Ik woon hier op de grens Lenie, als ik hier mijn kamer uit ben en spoor over loop ben ik in drenthe, ongeveer 50 meter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 De mijne in Oost-Groningen, ben er geboren, de familie is nu afgezakt naar Drenthe. En idd, wát een mooie provincie! Woon zelf nu in de randstad, heel wat anders. Over Anders gesproken: ben blij je hier weer te lezen, ik miste je al, zie draadje: Wie missen we al een tijdje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 hahaha, mijn moeder komt uit Nieuw Buinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ach Nancy vindt heel Nederland wel mooi, elke provincie heeft zijn charmes. maar voel me hier thuis en vindt mentaliteit in Randstad veel harder. Ging vroeger vaak met trein en kon merken als ik voorbij Zwolle kwam, kon er niet aan wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: Leniehahaha, mijn moeder komt uit Nieuw Buinenquote> Lenie, daar woonde ik dus tot voor 4 maanden terug, das toevallig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 idd...haha...ik heb laatst nog foto's van haar woning gezien, waar ze opgegroeid is...die stond te koop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Stik, breekt er dus net een stuk van m´n kies af, en wat denk je, zat kipfilet te eten!! Niet te spotten dus met deze beesten, ze pikken meteen terug Maar nou komt het drama, durf niet naar de tandarts, ook weer zo´n fobie..... Voorheen nam ik een oxazepammetje, maar ja, niet meer in huis... Hoe ga ik deze hobbel nou weer nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: SuikertjeAch Nancy vindt heel Nederland wel mooi, elke provincie heeft zijn charmes. maar voel me hier thuis en vindt mentaliteit in Randstad veel harder. Ging vroeger vaak met trein en kon merken als ik voorbij Zwolle kwam, kon er niet aan wennen.quote> denk ook niet dat jij kan wennen aan west friesen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Nancy...morgen toch de tandarts bellen... wil wel met je mee hoor... ik heb er geen fobie van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: SuikertjeAch Nancy vindt heel Nederland wel mooi, elke provincie heeft zijn charmes. maar voel me hier thuis en vindt mentaliteit in Randstad veel harder. Ging vroeger vaak met trein en kon merken als ik voorbij Zwolle kwam, kon er niet aan wennen.quote> denk ook niet dat jij kan wennen aan west friesen.quote> Ikkuh wel, heb er zeven jaar gewoond, en mijn directe familie (moeder, broer en zuster en schoonfamilie) wonen er nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik zal wel moeten Leen, met een gat in je mond wil je toch ook niet rondlopen! Ook al is het achterin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 wil je dat ik mee ga??...doe het graag hoor? Suiker.... was of noorder of zuider diep... doodlopend stukje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Nancy waar ben je dan precies bang voor? Voor boren, spuiten of trekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ach kan met veel mensen goed opschieten hoor, maar weet gewoon dat ik een stugge grunniger ben, kijk eerst de kat uit de boom, maar als ik mensen goed leer kennen laat ik ze niet vallen. Hou niet zo van die oppervlakkigheid. Moet oprecht zijn en anders niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik woonde aan Chrysantstraat, beruchte straat, maar heel gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 een "echte" westfries...is recht voor z'n raap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: Lenieeen "echte" westfries...is recht voor z'n raap!quote> wat is een westfries? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden