Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Jootje, Je doet gewoon wat je prettig vindt. Zoals je gemerkt hebt word je wel degelijk opgemerkt hier. Binnenkort hopelijk ook in de echte wereld. Heb je nog nagedacht over vrijwilligerswerk of hobbies om op te pakken? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 o Spud dat ken ik, dat voelt inderdaad heel rot aan. vooral als je je dan schuldig gaat voelen als inderdaad voor jezelf kiest. Maar als ze geen pijn heeft en lekker op haar eigen plek mag blijven zal ze zelf het moment uitkiezen hoor. Zeker weten. Probeer toch voor jezelf te kiezen meis, als de kat kon praten zou ze het zelfde tegen je zeggen. Je bent goed voor haar geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ben even weg, kom straks nog wel terug liefs van jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Spud, Natuurlijk heb jij recht op je herinneringen. Niemand kan je die afnemen. Ik kan me wel voorstellen dat het voor iemand moeilijk is, concurreren met een dode. Die persoon kan nooit meer iets fout doen en onplezierige herinneringen verdwijnen langzaam naar de achtergrond. Toch kan het best ook onzekerheid zijn van de persoon die hiermee problemen heeft. Misschien ben je een moeilijk mens, wie niet. Je hebt ook je lieve, goede kanten, net als iedereen. Kom tot rust en dan hoop ik dat de realiteit weer wat helderder is. Sterkte en je oude kat gaat als het zijn/haar tijd is. Dat kan ook als je net een boodschap aan het doen bent. Houd moed hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Iedereen is weer andere dingen aan het doen, dus tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 ik ga ook weer afsluiten mensen. Morgen om 12.00 komt schoonzus mij halen en daarvoor kijg ik nog iemand die een paar vissies komt kopen dus druk. Maar alles staat ingepakt en Puck gaat mee, dus dat is ook al weer een zorg minder. Tot morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Bol, veel plezier hoor en ga er ook van genieten he? Liefs Emma. Ik ga straks werken, allemaal een hele goede nacht en tot morgen. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goedenavond, ik heb het gered, mijn laatste hele lange dag, nu morgen nog werken, maar alleen overdag, en dan heb ik morgenavond, zaterdag de hele dag, zondag vanaf 14u en maandag de hele dag vrij!!! En het is nu eens voor het eerst dat ik ernaar uitkijk! Lees, dat ik niet bang ben te gaan/willen drinken, omdat ik niet weet wat te doen, ik kan nu ook een hele dag lekker in bed vertoeven, ik hoef niet te drinken HALLELUJA!!! maar voor de zekerheid, toch maar een refu erin nu even bijlezen, sorry als ik ergens doorheen dender! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Dat valt wel mee, lijkt wel of iedereen is gaan slapen. Wat natuurlijk een goed idee is. Het is immers al laat. Ik zit te overwegen een assertiviteitstraining te doen iemand ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ik ga trouwens slapen, kan het misschien beter morgen of overmorgen vragen. (morgen ben ik druk) Allemaal welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 assertiviteitscursussen heb ik goede verhalen over gehoord Jaap, dus ik zou zeggen ''doen!'' nog bedankt voor je antwoord op het comp draadje, ik ga eens kijken van het weekend of het me gaat lukken slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Hi Gaby, Ik geloof inderdaad dat iedereen zo'n beetje slaapt. Lekker dat je lange dag goed gegaan is en dan niet meer tegen de vrije dagen opzien! Fijn voor je dat je zo ver gekomen bent!! Ik meld me voor vandaag weer droog af. Welterusten en ik hoop op een goede dag morgen. Bedankt allemaal voor het meeleven. Ik ben er heel blij mee. Welterusten allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 * verkeerde draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden