Spring naar bijdragen

donderdag 26 april

Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

o Spud dat ken ik, dat voelt inderdaad heel rot aan. vooral als je je dan schuldig gaat voelen als inderdaad voor jezelf kiest. Maar als ze geen pijn heeft en lekker op haar eigen plek mag blijven zal ze zelf het moment uitkiezen hoor. Zeker weten. Probeer toch voor jezelf te kiezen meis, als de kat kon praten zou ze het zelfde tegen je zeggen. Je bent goed voor haar geweest.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,

Natuurlijk heb jij recht op je herinneringen. Niemand kan je die afnemen. Ik kan me wel voorstellen dat het voor iemand moeilijk is, concurreren met een dode. Die persoon kan nooit meer iets fout doen en onplezierige herinneringen verdwijnen langzaam naar de achtergrond.

Toch kan het best ook onzekerheid zijn van de persoon die hiermee problemen heeft.

Misschien ben je een moeilijk mens, wie niet. Je hebt ook je lieve, goede kanten, net als iedereen. Kom tot rust en dan hoop ik dat de realiteit weer wat helderder is.

Sterkte en je oude kat gaat als het zijn/haar tijd is. Dat kan ook als je net een boodschap aan het doen bent.

Houd moed hoor.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

ik heb het gered, mijn laatste hele lange dag, nu morgen nog werken, maar alleen overdag, en dan heb ik morgenavond, zaterdag de hele dag, zondag vanaf 14u en maandag de hele dag vrij!!! En het is nu eens voor het eerst dat ik ernaar uitkijk!

Lees, dat ik niet bang ben te gaan/willen drinken, omdat ik niet weet wat te doen, ik kan nu ook een hele dag lekker in bed vertoeven, ik hoef niet te drinken

HALLELUJA!!!

maar voor de zekerheid, toch maar een refu erin ;)

nu even bijlezen, sorry als ik ergens doorheen dender!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Gaby,

Ik geloof inderdaad dat iedereen zo'n beetje slaapt.

Lekker dat je lange dag goed gegaan is en dan niet meer tegen de vrije dagen opzien!

Fijn voor je dat je zo ver gekomen bent!!

Ik meld me voor vandaag weer droog af. Welterusten en ik hoop op een goede dag morgen. Bedankt allemaal voor het meeleven. Ik ben er heel blij mee.

Welterusten allemaal,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...