Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 @ Fleur, Ja, al een heel jaar de AdB-minderaar. Vandaag zijn Druppeltje en ik een jaar maatje. Ik ben heel blij met haar! Druppel: : Ik probeer op mijn beurt ook voor anderen een steuntje te zijn en zo komen we samen verder. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Madamme Yvonne, NO WAY ! TWWWee croissaints ZONDER HAP UIT. En dit was niet prins Filip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Maar ben nu weg, ga koffie drinken buiten de deur, ja dat deed ik in het begin ook niet, maar nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Maar MOI, iek Esperanza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Suiker, ik heb jou nooit als een stoomwals ervaren. Ik heb wel jou ongelooflijke ontreddering gezien in die eerste dagen hier. Pfff, man... das geweest.. en dus nog steeds mijn petje af voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Hallo Spud, Goed nummer. Ik teken mandala's en genoot van de kleurencombinatie bij de muziek. Waarom voel je je ineens zo oud? Is er iets speciaals gebeurd? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Mooi nummer inderdaad Spud.. ik hoefde de link niet eens aan te klikken... zo bekend is het voor mij En voor jou Suiker: hm, gezellig op de koffie.. dat bedoel ik nou: wat een verschil... topper. Esperanza... weer een paar ons erbij vandaag dan maar... JOUW schuld dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ja hoor Joop... moet ik nou ook weer helegaar terug gaan zoeken naar de vraag van Fleur? .... .... Hm, denk van niet, was een vraag van Fleur voor Joop, antwoord is er.. Von heeft daar geen hol mee te maken , dus... neen, hoef niet terug te zoeken, hihi. Maar dus ook even voor jou een goede avond Joop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Hi Emma, Lenie had een foto van haar crocs op de dagdraad van gisteren, 17.14 uur! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Yvonneke (een fvoriete naam van mij) NO PROBLEM. Zolang we maar droog blijven. Voor iedereen straks, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Jootje, Ben je aan het bijlezen? Hoe gaat het? Met mij gaat het vast morgen weer beter. Je weet het. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 ohoh... net op tv dwdd... hoorde het nummer dat ik van clapton ken... ff ook voor jullie: http://www.youtube.com/watch?v=jBsWS8OShdc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Dank je, Lytse maar nu is het weg, hahahaha. Kan me er wel een voorstelling van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Voor jou voor straks ook trusten Es... En hoi Lytse... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Lytse, het gaat nog steeds goed. Durf er niet meer over te zeggen. Mijn broerkes verjaardag is 9 mei, waar ik schrik voor had. Maar nu heb ik het verlegd, aangezien er een surprise party is op 11 mei. In mijn hoofd is het nu, broer gaan feliciteren op 9 mei en niks drinken (wat niet makkelijk zal zijn) en mijn gedachten verzetten naar 11 mei. DIE IK ECHTER OOK NUCHTER WIL MEEMAKEN ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Nee Lytse, ben al lang bijgelezen. Ben gewoon beetje aant mee lezen. En je weet het hee wat ik zei over morgen..... Na regen komt altijd zonneschijn, voor iedereen. Ik praat gewoon nooit zoveel en daarom ben ik ook niet zo bekend hier en wordt er niet zo veel tegen me gesproken. Maar geeft niet hoor. Er zijn een aantal mensen waar ik wat meer mee heb, zogezegd. En dat is voldoende. En daar ben je een van. Veel liefs en kop op. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Spud zit het weer tegen met het dierenspul? Of zit je gewoon niet lekker in je vel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Jeetje Yvonne, sneller dan je eigen schaduw... Ik zit nog naar het nummer op DWDD te luisteren! Mijn gebruikersnaam gaat op de schop. Beetje dom... heb ik mijn eigen naam ingezet, in het kader van;'nu alles anders!" Nu al vind ik eline terug in de donkere spelonken van google. Nog niks ernstigs gelukkig... doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Nou Jootje, dat ben ik eigenlijk helemaal niet met je eens. Ik heb de indruk dat er veel meer mensen zijn die jou kennen en er wordt ook vaak wat tegen je gezegd. Ook zeg je zelf heel vaal lieve en mooie dingen. Dus ik denk dat je jezelf nu echt even onderschat hebt hoor. Dikke knuffel van Emma:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 dank je wel emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Hi Esperanza, Goed plan. Je kunt van te voren bedenken hoe je het voor jezelf gemakkelijker kan maken. Wat wil je daar gaan drinken als het geen alcohol is en daar dan meteen om vragen bijv. Je broer aan het begin van de avond zeggen dat je deze avond niet drinkt, kan bijv. ook. Je wordt elke dag sterker! Hou vol hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Spud, Dat klinkt als sadder and wiser!! Ik hoop dat je een nieuwe, goede manier vindt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goedenavond Yvonne. Jij bent echt een trouwe frummer! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Jootje, zo gek he.. over iedereen wordt bij tijd en wijle heen gelezen... en iedereen pikt op zijn/haar wijze ook weer personen op om op te reageren.. best wel grappig eigenlijk. Spud, hoop dat je toch snel weer wat beter in je vel gaat zitten... Eline.. wel voorzichtig zijn met wijzigingen hoor. Van te voren even overleggen met tactive, want voor je het weet heb je een ban aan je kont ivm dubbele account. Lui, ik ga nokken, zowaar ff tv kijken denk ik... Laterrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Hihi... waarom kan ik ook nooit eens op tijd ergens weg gaan???? Hoi Lytse... nou, ik denk dat jij een NOG trouwer frummer bent hoor En nu... wegwezen von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden