Spring naar bijdragen

donderdag 26 april

Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik hoop dat Lenie toch heeft kunnen slapen vannacht.

heb de draad van gisteren snel doorgelezen, kom dan over de dag door allerlei postings tegen waar ik wat over zou willen zeggen... maar ben dat allemaal aan het eind van de draad weer kwijt dan :huh:

(Toch maar eens 'aantekeningen' gaan maken. )

Stukje van Lenie en haar zoon is me dus wel bij gebleven, moet zooo moeilijk zijn Lenie, sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha laatkomers een fijne ochtend en koffie was voor jullie al klaar ;-)

Ja is leuk als uilen hier zouden gaan broeden, en ik ddenk dat het ransuilen zijn (als het er 2 zijn tenminste) en eigenlijk iets te licht kwa kleur , maar toch leek ze er het meeste op in de schemer. Ach en proberen kan nooit geen kwaad he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Vonnie en Toine.:)

Borrie ik weet niet of ze het lusten omdat het voer meteen naar de bodem zakt. Das jammer maar ze zeggen wel eens, wat goed is voor de mens is goed voor de Karper, dus maar hopen dat ze het lekker vinden.

Met Olle (de papegaai) gaat het prima. Praten doet hij nog niet maar brabbelt zo'n beetje de hele dag door.

Hij doet wel Puck na met blaffen en piepen. Daar hoor ik geen verschil in. Denk heel vaak dat Puck piept maar dan is Olle het.

maar hij fluit ontzettend mooi. en hij is nog steeds ontzettend lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze komen ook in de pubertijd Bor. en dan krijgen ze een eigen willetje. Zal mij benieuwen maar als hij zo blijft zoals ie nu is, blijft het een scheetje.

Houd je ons op de hoogte met de uilen Draak? Ben heel benieuwd.

Jonge uilen zijn zo ontzettend lief en mooi. Soms moeten we ze gaan halen als ze uit het nest zijn gevallen, en mensen ze vinden.

En zacht dat ze dan nog zijn.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah wij in het noorden nog nie erg veel eggie zon helaas, tuurlijk hou ik je dan op de hoogte, ach ze zullen nu zoekend zijn, net als veel andere dieren en vogels. Maar voedsel genoeg hier en ja soms zijn die zachte pluizenbolletjes echte ulskiekens he ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...