lien2206 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 daar heb je gelijk in yvon, en het zou fijn moeten zijn om met iemand te praten, maar heb dat nooit gehad, dicht als een oester!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Nu je dat zo zegt Lien begrijp ik het eigenlijk ook wel heel goed.. herken ook wel iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ik hoop dat Lenie toch heeft kunnen slapen vannacht. heb de draad van gisteren snel doorgelezen, kom dan over de dag door allerlei postings tegen waar ik wat over zou willen zeggen... maar ben dat allemaal aan het eind van de draad weer kwijt dan (Toch maar eens 'aantekeningen' gaan maken. ) Stukje van Lenie en haar zoon is me dus wel bij gebleven, moet zooo moeilijk zijn Lenie, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 ja soms ben je een hele tijd kwijt met teruglezen, en dan ben je bijhet punt is er alweer heel veel gebeurd, dus soms lees ik maar niets terug. wat is er met lenie en haar zoon gebeurd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Heb alleen gelezen dat Lenie vertelde dat zij haar zoon door de politie uit huis heeft laten halen.. pfff, heftig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Nou klinkt wel heftig weer, nou sterkte Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goeie morgen lieve mensen:sun: Goeie morgen lieve Borrie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Hé die Draak, wat leuk om een nesthok te maken voor ransuilen. Je zou er een camera in moeten hangen zodat je heel het proces bij kunt houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ook goeiemorgen bor,bol en toine.. Hier is de zon inmiddels gaan schijnen... ik ga wat doen .. Heb even een grote pot verse koffie gezet.. Fijne dag lui, laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: Dagpact Lytse Rosa Toine, ben je al naar Père Lachaise Cemetery geweest? Ik had het je al een keertje eerder gevraagd maar toen was je al weer weggevlogen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goedemorgen iedereen, Hoop op een mooie en ook rustige dag. Maar begin maar eens met lekker bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ha laatkomers een fijne ochtend en koffie was voor jullie al klaar ;-) Ja is leuk als uilen hier zouden gaan broeden, en ik ddenk dat het ransuilen zijn (als het er 2 zijn tenminste) en eigenlijk iets te licht kwa kleur , maar toch leek ze er het meeste op in de schemer. Ach en proberen kan nooit geen kwaad he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goeie morgen Vonnie en Toine. Borrie ik weet niet of ze het lusten omdat het voer meteen naar de bodem zakt. Das jammer maar ze zeggen wel eens, wat goed is voor de mens is goed voor de Karper, dus maar hopen dat ze het lekker vinden. Met Olle (de papegaai) gaat het prima. Praten doet hij nog niet maar brabbelt zo'n beetje de hele dag door. Hij doet wel Puck na met blaffen en piepen. Daar hoor ik geen verschil in. Denk heel vaak dat Puck piept maar dan is Olle het. maar hij fluit ontzettend mooi. en hij is nog steeds ontzettend lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ze komen ook in de pubertijd Bor. en dan krijgen ze een eigen willetje. Zal mij benieuwen maar als hij zo blijft zoals ie nu is, blijft het een scheetje. Houd je ons op de hoogte met de uilen Draak? Ben heel benieuwd. Jonge uilen zijn zo ontzettend lief en mooi. Soms moeten we ze gaan halen als ze uit het nest zijn gevallen, en mensen ze vinden. En zacht dat ze dan nog zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goedemorgen allemaal, Wat schijnt het zonnetje toch heerlijk he? Jammer dat ik naar bed moet, bijna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Goedemorgen Roos, Stuur die zon maar naar mij toe, hier alleen maar wolken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Gestuurd. Fijne dag allen en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Trusen lieve Em. en goeie morgen die Suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Een hele goedemorgen allen! ik ga maar eens even wat bijlezen, met een bakkie koffie, zo weer aan het werk, mijn laatste hele lange dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Jij ook goedemorgen Bol, ik was hier al even hoor:) Heb al de afwas gedaan en ook al gedoucht, dus ben er weer klaar voor vandaag. Weet alleen nog niet waarvoor, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 hi suiker je mag hiet ook wel ff de afwas komen doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Tjah wij in het noorden nog nie erg veel eggie zon helaas, tuurlijk hou ik je dan op de hoogte, ach ze zullen nu zoekend zijn, net als veel andere dieren en vogels. Maar voedsel genoeg hier en ja soms zijn die zachte pluizenbolletjes echte ulskiekens he ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 maandag 20 graden en zon ...... ohohohooh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 dag mevrouw borr alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden