witte Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Nou idd das een tijdje geleden Jane. Ik was ff druk druk met van alles en nog wat;) Maar alles goed overleefd hoor. Truste Jopie, Enne al zou je willen, mij vergeten doe je niet meer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 dag witte. Leuke naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Hoi Jen, Dank je wel. Heeft met de kleur van mn haar te maken hoor. Zo werd ik vroeger altijd genoemd:) Ik ga lekker mn bed in, opeens lijkt iedereen weer weg te zijn. Truste allemaal en tot een volgende keer maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ik kijk een filmpje, witte. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ik was achter de schermen problemen aan het oplossen voor mn vrijw.werk en de NS heeft div. fouten in mijn voordeelurenkaart gemaakt, balen dus, want moet morgen weer op pad en weet niet of ik t voor die tijd in orde krijg. Nou ja, eerst maar goeie nachtrust pakken dan slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Spud x 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden