albertina Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Goedemorgen, Ik had willen openen met, :moon:Oranje Boven:moon: Maar niets van dit alles, Jopie is mij een stap voor. Eens zien van deze dag weer gaat brengen. Ik ga in geen geval de feestende massa opzoeken. Het is hier vaak zo druk dat het voetje voor voetje dringen in de meute is. Gisteravond was hier al een koninginnenacht feest. Ik heb nog net geen douche van bier over mij' heen gehad. Maar verder was het leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Goedemorgen, Jopie, gefeliciteerd met je zoon Verder allen een fijne queensday! Dagpact: Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Hoi Sha, dat zie ik nu weer over het hoofd, Jopie van harte met je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Hai Tina, Ik las je nog net geen voetje aan voetje schuifelen voor je vandaag voor mij ook niet hoor heel rustig dagje thuis, helemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Maar in ieder geval een hele fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 goeiemorgen, iedereen voorlopig nog lekker weertje, ga de kippetjes eten geven, @jopie, gelukkige verjaardag aan je zoon en een feestelijke dag gewenst aan voor jullie koninginnendag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 voor ik het vergeet, ik stoom naar 4 maand nuchter, overmorgen is het zover!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 goede morgen frummels. hoera hoera hoera voor onze koningin. hieperdepiep voor de zoon van jopie. waar is de kofie????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Koffie is aan het doorlopen Igor.. ook goedemorgen:D Tis trouwens schitterend weer.... echt wel, geloof het nu pas... Joop fliciteerd met je zoon. Voor iedereen een fijne kunnuginnudag. Of je je nou in het feestgedruis stort of lekker thuis blijft... Ik vind het toch altijd wel leuk hoor als ik eerlijk ben. Al dat feestelijke. Vlaggen, hier hangtie al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 de beschuitjes met hagelslag staan al klaar yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Lekker Igor, ik heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 djack nou die twee daagjes hou je natuurlijk ook vol. hier alvast een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Feessie dus overmorgen Jack En sofie morgen blij... uhmmmm de katten morgen blij, hihihi. Ik ga trouwens ook de dag lekker heerlijk rustig thuis doorbrengen. Heerlijk in de achtertuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Hiep, hiep, hoeraaaaaaaa. Lang leve de Koningin. Ik hoorde net dronken mannen voorbij lopen, die hebben alvast feest gevierd. Straks lekker brak wakker en vanavond weer:angry: Haha. Ja, zo kan het ook. Ikke niet, nuchter als een pasgeboren baby. Heb een fijne dag. Onthoud dat niets, maar dan ook niets, het waard is die eerste te nemen! Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Goeiemorgen, Koninginnedag. Ik ga even een rommelmarkt opstruinen om te kijken of ik een leuke lamp kan vinden en wat er nog meer te vinden is. Verder niet zo dol op drukte. Definitief pijnstillervrij voor mijn kaak. Ook eten is nu niet meer zo pijnlijk. Verder overal pijnen in mijn lichaam die opduiken. Niet zo fijn. Lijk wel een blok graniet. Maar goed. Geslapen als een blok vannacht. Ik ga weer eens wat dingetjes fixen voor Zuid Afrika vandaag. Tjee, de tijd gaat snel. Vandaag ga ik ook vier foto's inscannen van mensen met wie ik gevoelsmatig nog het e.e.a. af te wikkelen heb. Altijd goed om die foto's mee te nemen naar ZA voor weet ik veel wat voor doel. Ik realiseer me dat ik daar ook nog wel eens met behoorlijke fysieke pijnen geconfronteerd kan gaan worden omdat er ook gesport gaat worden daar zo. Okay, het is zoals het is. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 yvonne het is heerlijk in de tuin nu. straks maar eens kijken of ik nog wat kan doen buiten, zonder nat te worden. dan zet ik binnen de ramen wel open, kan het doorwaaien en hoef ik niet te stoffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Hihi... je hebt groot gelijk Igor, we gaan er een feest van maken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 yep met oranjeranja met een rietje ik heb de rietjes wel, zorg jij voor de rest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Tuurlijk. Ik ga zo eerst even snel boodschapjes doen... en dan heerlijk de tuin in. Had zaterdag al wat plantjes gehaald die ik straks in potten ga zetten... En verder lekker niksen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Jeeeetje , goede morgen Hannah... wat goed van je. Ik weet niet eens of de vrijmarkt hier al zo vroeg begint, geloof pas om tien uur... maar ja... klein, heel klein provinciestadje he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 nog een prettige dag verder, ik ga de tuin in, ziet er geweldig goed uit!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 ik ga wat doen. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Fijne appelsientjesdag voor jullie!! Ik heb gedroomd dat de schildpad een poot kwijt was Dromen zijn geen verborgen wensen dus. Ga eens in de opruim vliegen. Moet ook gebeuren. Geniet van jullie feestdag! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Gaan we zeker doen Fleur ... reken maar van yes. Nare droom dus! Ik ga er ook vandoor.. Fijne dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Goedemorgen, Jopie van harte gefeliciteerd met je zoon. Maak er een mooie koninginnedag van vandaag. Ik blijf altijd rustig thuis. Het is hier in Brabant, vlak tegen de belgische grens zwaar bewolkt. Hoop dat de zon straks doorkomt. Kan ik fijn met een boek in de tuin gaan zitten. Nou ja tuin! Tuintje. En misschien ook nog even TV kijken. Zien wat voor hoed de koningin op heeft. Of heeft ze die nooit op met koninginnedag? Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden