fleurtje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Tina Voor Will geldt al zeker 'Een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken'. De kleine macho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeTotaal gestoord Joop!! quote> Hey spreek voor jezelf dame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Originally posted by: fleurtje De kleine ....quote> hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeLenie heeft al iets geantwoord maar die link krijg ik niet tegoei>Over Mr. Sch.quote> Ow ik had al te vlug gelezen. Beetje te lui om de link open te doen en te lezen. Maar ik denk dat het schild er echt wel aan vast hangt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Nina, dat is ook zo. En ik ben het absoluut niet altijd eens met haar. Dat zou wat mij betereft ook niet goed zijn, dan zou ik gaan leven zoals een ander mij zegt te gaan doen. Handvatten zijn goed, niet aan de hand genomen worden. Dat kan qua hulpverlening een hele zoektocht zijn. ik heb nu de hup die ik wil en nodig heb. Ook dat heeft tijd gekost, de juiste persoon en manier te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeTina Voor Will geldt al zeker 'Een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken'. De kleine macho quote> Het is en blijft een ouwe Flirter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Precies wat je zegt Tina, zowel bericht 1 als bericht 2.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Oh oh! Door h Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Nou!!!!!!!!!!! Ik lig er steeds uit! Het is noodweer hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Foei, mensen, 'k voel me ineens héél akelig! 'k weet niet of dat de nasleep is van gisteren of dat 't griep symptomen zijn. Koortsig, rillingen en een beginnene keelpijn. 'k ga dus nu naar bed. Zet een beker en een anderhalve literfles water naast me op 't kastje. Even goed m'n lichaam spoelen. Nog bedankt voor de steunende woorden. Welterusten allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hahaha Ik zal het terug moeten aanleren denk ik. Maar momenteel heb ik het wel eventjes gehad hoor. Maar morgen....... Overmorgen komt er nog een andere vriendin naar mij om me een hart onder de riem te steken. Ik kom dan van de nacht en 's middags ging ze langskomen. Zij kent mijn ex ook, maar mij nog veel meer natuurlijk. Het helpt allemaal om dit te verwerken hoor, want ik ben, denk ik, nog nooit zo aangeslagen geweest door zoiets dan nu. Zelfs de escapades van mijn ex-vrouw met m'n beste vriend verbleken hierbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Zo kan ik niet op iedereen reageren! Maar ik doe mijn best. Ja VM en Nien, Zelf denken en voelen. Er je voordeel mee doen zou mijn moeder zeggen, maar mn moeder heeft me gelukkig niet gekend als alco.... Wat een fijne reacties hier! Echt, ik ga dit zeker teruglezen. Bepaalde dingen opschrijven. Will een versierder?? Haha, ja juist gezien!!!!! Maar Will kan er mee wegkomen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Slaap ze Gunn, zal idd wel een weerslag zijn. Hoop dat je je morgen een stuk beter gaat voelen, maar blijf dan in godsnaam even van die halve liters af, wil je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Nietwaar hé liefje, je kent me hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ik kruip ook onder de wol Laters Lytse Vonneke, ook voor jou nog een plakkerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Lieve mensen, Er wordt een boel geschreven hier. Ik leer daar van, kijk er naar, word er warm van, zo mooi is het en ik voel veel. Mischien heb je gelijk Jopie en is het te vroeg om te delen. Ben ook zo ontzettend moe dus ik ga stoppen. Met een warm hart voor jullie allemaal. Morgen werken dus ga naar bed. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Liefs Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Zo zeg is deze Bol ff heeeeel moe zeg niet normaal zeg, wat ga ik zo m'n bed in duiken zeg:P Zo nou heb ik m'n zeg-je wel gezeg zeg. Trusten allemaal en tot morgen weer. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Kippebil! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Truste Fleur. Ik ga ook slapen, morgen weer vroeg, school, bokes maken enzo... Het was me echt toch weer een genoegen om hier weer wat meer te schrijven!!! Tot snel allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Emma:present:. Bol. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 lieve allemaal ik dender er ff doorheen, we hebben een puppie uit gezocht, ik ben zoooooooo blij!!!! Het is een boxer teefje en nog zo'n 6 weken en dan komt ze!!! nog 2 weken en dan gaan we weer kijken. slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 VM, ja fijn he? Vind het leuk als jullie er weer zijn! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Lien, wat leuk!! Maak je foto's? Oh ik ben jaloers!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Mijn internet vliegt er steeds uit. Ik geef het maar op, elke keer een berichtje en dan foetsjie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 ja heb foto's maar weet niet hoe ik die hier op kanzetten, anders zou ik ze wel laten zien!!! ben trots op het meisje, is van mij!!!!! Heb hier zo naar uitgekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden