Antoinnette Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Goedemorgen, koffie en thee zijn klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Goedemorgen Suikertje, zijn er ook broodjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Goedemorgen Aicha, Ja hoor, alles staat klaar op het aanrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ha, lekker dan begin ik alvast aan een paar broodjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 En een bak koffie natuurlijk. Alles goed Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 goedemorgen frummels. lekker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 marc proficiat met je 1e maand . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Goedemorgen, vandaag vroeg naar het werk en dan vanmiddag puppies kijken!! ik heb er zo'n zin in!!! misschien over 6 weken wel weer een pup in huis!!! yeaah, eindelijk weer iets om naar uit te kijken!!! en nuchter van te genieten iedereen een fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 mooggeuh frutselz, lekker bakkie joh, Lien wat leuk joh wat voor puppie ga je kijken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 We gaaan naar een boxerpup kijken, vroeger altijd thuis een boxer gehad, helemaal geweldig, en nu krijg ik mijn eigen boxer!!! dat wordt genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 goeiemorgen iedereen een voorwaar mooie dag om te starten. 4 maand nuchter vandaag. ik tracteer mezelf op een cappuccino vandaag, en bak zeker sandwiches vandaag. het meest leuke: ik mag op men kleinzoon passen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Oh Lien, wat leuk dat je een eigen boxer gaat kopen. Dat wordt een drukke tijd. Djack, 4 maanden droog!!!! Dat is zeker een bloemetje waard. Gefeliciteerd :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Goedemorgen Frummels! Kort geslapen maar wel fit. Koffie heb ik al om 5 uur op, maar ik lust nog wel een bakkie. Dagpact; Lytse Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Jack, das wel een slinger waard man, hartstikke goed.. En natuurlijk is hij ook een beetje voor Marc Wat een drukt hier trouwens al zo vroeg, alhoewel... tis natuurlijk helemaal niet vroeg meer. leuk lien, hartstikke leuk een hondje uitzoeken... Suiker, je moest die ondertitel maar veranderen hoor: tis hier echt heerlijk voorjaarsweer. Bijna wolkenloze hemel en een gul zonnetje, geen wind... wat willen we nog meer ? Zo en nu eerst een bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Voor diegenen die niet op de hoogte zijn geweest: Na de zoveelste misstap ben ik opgenomen geweest voor een diagnostiek opname in Zutphen. Vandaag sta ik 5 weken droog. Kon helaas een tijd niet op het forum vanwege een dubbel account???? Gelukkig was ik niet de enige heb ik begrepen. In ieder geval op het moment gaat het goed en ben ik sinds 5 weken met baclofen gestart. Bevalt tot nu toe prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Dat wist ik niet eigenlijk Aicha... Maar.... natuurlijk is ook dat een vette slinger waard: Hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Djack en Marc, Gefeliciteerd!!!!!! Von hier is het hardstikke mistig! Lien, wat leuk een pup ! Ben jaloers op je..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Dank Yvonne en voor Marc: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ik blaas wel ff wat zon jouw kant op Madelief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Goedemorgen, djack, welkom en meteen proficiat. Aicha, ik vroeg mij al af hoe het met je zou gaan. Goed dat je er weer bent. Hopelijk heb je baat bij de Baclofen. En nu vatshouden hé? Het is hier helemaal niet zonnig, grijs en grauw buiten. En doodstil, het lijkt wel zondag, volgens mij door de voorjaarsvakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hihi, je mag nooit meer raden Tina, tis inderdaad voorjaarsvakantie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Lien wat geinig zeg, jah boxer ook leuk merk ;-) Heb ooit kruising met richback gehad. Aich, goed zeg en weer terug hier, fijn. DJack das al een heel eind 4 maand en welkom hier, tjah ik weinig hier met dit weer, mis daarom wel veel en val voornamelijk ff vroeg binnen voor een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Hihi, raad ik ook eens iets goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Aicha!!! Lees het nu pas, wat goed! Gefeliciteerd hoor! Ook ik slik Baclofen. Daar is een draadje over, wil je er ook schrijven? Goed dat je terug bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 mogge.. niet koud buiten. zo aan de train. fijne dag be good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden