lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 wen er maar vast aan Nina het is meer dan alleen een tiener hoor dit heet ook puberteit:heart: die begint steeds vroeger toch maar lekker slapen straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Klopt akelei. Om de een of andere reden behouden ze ook de oude spelling in die benaming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ik ga nog even naar een 4 sterren CANVASfilm kijken en dan ook op bed wachten tot mijn pubertje weer thuis is (16 dan mag je nog vertrekken van huis na 21.30 uur, pfff) enne die andere film was in het filmhuis hoor Hannah ik zit niet zo vaak voor de buis als het lijkt hier hoor:$ slaap lekker wie nog leest:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Goedenavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Akelei, fijn om je weer te lezen. Je zal het wel koud hebben nu. De tropen, heerlijk! Jootje, hoi! Ik ga net afsluiten. Hopelijk zijn er nog anderen. Slaap lekker allen. Ik meld me droog af. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 weltrusten madelief, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Op de valreep, dank je Jootje, jij ook voor straks he? Jen, ik heb je nog geantwoord hoor! Ook op de valreep. Nu echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Slaap wel Madelief! En goeienavond Jootje, fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ja. lekker gewerkt en zelf pizza gemaakt en nu alleen op t bankje bietje tv kijken. En hoe is het met jou jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Goed hoor Jootje. Vandaag nog eens naar de les geweest. Heb veel gebrost dit semester, amai. Morgenvroeg op bezoek bij pa, zodat ik zijn nieuwe woonomgeving eens kan bewonderen. En nu ook een beetje tv. 't Is hier kalm amai. Lijkt wel alsof iedereen al gaan slapen is :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ja maar volgens mij werkt de site ook heel langzaam op het moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Hallo Jen en Jootje, Ik kom ook nog even kijken. Volgens mij had ik uitgelogd, maar ik bleek toch nog ingelogd te staan. Jen, ik heb al een paar keer gezien dat je er was, maar als ik je dan iets mailde was je zeker iets anders aan het doen. Jen en Jootje, hoe gaat het met jullie? Jen ik heb gelezen dat je je studie weer opgepakt hebt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Heb ik je ergens niet beantwoord Lytse? Sorry dat zag ik over het hoofd dan. Ja, ik ga weer naar de les en ga proberen om de examens mee te doen. Ook nog twee papers te schrijven... Jammer genoeg heb ik een tijdje de verkeerde antipressiva genomen, waardoor alles stil lag. Ik weet niet of ik nog een kans maak, maar ik ga mijn best doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Okay, 'k ga slapen, lieve mensen. 'k heb een beetje buikpijn, maar dat zal m'n nachtrust (hoop'lijk) niet belemmeren. 't ga u allen goed. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Gaat goed met mij hoor Lytse, en met jou. Verveel me alleen heel erg haha. Maar ben lekker thuis. Heb de theelichtjes aangestoken en heb een stukje kaas voor mijn eigen gesneden. Lekker met zilveruitjes. Ben ik gek op. Hoe is het allemaal bij jou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Waarom staat je datum op 5 mei Gunn? Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 truste gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 wat denk je zelf jen???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 tja... Ik probeerde om niks in te vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 denk dat het wel zo is, maar ja. Niks aan te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Je hebt zo'n studentikoze outfit Jootje? Nostalgie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Gunn, heb je het vandaag droog gehouden? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 haha.ja beetje wel. Maar moest toch iets kiezen. En die van jou???????? Betekend zeker de rugzak die je mee draagt of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Lekker met een stukje kaas Jootje. We hebben hier een nieuwe landschaps (biologische) winkel en gisteren heb ik een stukje fenegriekkaas gekocht. Vanavond proberen. Ja Jen, al twee keer iets gepost en kennelijk was je iets anders aan het doen. Geeft niets. Ik ga nu Pauw en Witteman kijken. Tot morgen allen. Gunn: morgen is het 5 mei!!!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Klopt, mijn rugzakje. En ook toekomstgericht: reizen, figuurlijk dan. Eén keertje heb ik je nogal laat geantwoord Lytse, en wellicht las jij dat toen niet meer haha. Veel kijkplezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden