bolletje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Jen das heel goed nieuws zeg. Vindt hij het zelf ook fijn? het zal jou in ieder geval een hele hoop rust geven. Daar wordt hij goed verzorgd en als er iets met hem zou gebeuren, zijn ze er als de kippen bij. Fijn voor je zeg:present: Ja en jezelf weer hervatten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 mogge:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Yep terug aan de studie proberen te gaan. Vader was graag zelf gaan kijken om te beslissen. Eigenlijk wil hij nog steeds naar een service flat... Ik hoop dat het daar goed meevalt voor hem. Over het ziekenhuis was ik niet zo tevreden. Gisteren was ik hem gaan halen om een dagje thuis door te brengen. Toen we terug kwamen zei de verpleegster gewoon kortaf 'ah ge zijt terug'. Geen enkele vraag over hoe het geweest was... Zó kil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Willeke Mijn klein lief belgisch pralinneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Om maar te zeggen dat je diep en diep en dieeeeeep in mijn hartje zit :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Dieper dan de diepste, dieper dan de diepste zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: TreesjeNu eerst even wat poetsen.quote> Poetsen is ideaal!Je kot is spik en span en je bent afgeleid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Amai Fleurtje. Aan het solliciteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Will is meer dan één hand vol zenne..daar begin ik niet aan. Veel te druk maar wel hééééééééééééééél lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ik gaan hem verpatsen voor ... Interesse Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Haha nee ik ben al van 't straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Sapperdepietjes!! Weer naast de pot geplast! Ik zet hem wel op E-geweetwellekes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Oeh straks krijg ik weer nen tik van den ouwe. Pas ik weer niet in het forum. Bite me! Laters lieve Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ja mensenhandel is strafbaar zenne. Tot later Vlamingske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Goedemorgen iedereen. Eerst een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Met of zonder suiker, suiker?? Goeiemorgen allemaal Ben ff aan t spijbelen van mijn thuiswerk. Hier dus ff pauze houden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Hoe gaat het met jou Suiker? Nog een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ben erg laat in slaap gevallen hier Jen. Vandaar dat ik geheel tegen mijn gewoonte zo laat wakker ben. Hoefde gelukkig niet weg vanmorgen Als het goed is komt de huisbaas hier vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ivm de buren? Lijkt me heel vervelend allemaal. Zelf heb ik erg veel geluk met mijn buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Het is wel voor kort verblijf van maximum 3 maanden Hannah. Of hij definitief kan blijven daarna is nog niet zeker. Dus we zetten hem nog op allerlei andere wachtlijsten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Erg vervelend voor die oma van je kinderen. Woont ze nog thuis dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Lijkt me erg zwaar. Ik vond één dag met mijn vader al heel vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Amai elf kinderen! Wel tof dat je nog met je ex familie overweg kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ik ga me klaarmaken mensen. Seffens de trein op naar de les. Een fijne dag allemaal, en doe niks wat ik ook niet zou doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Goedemorgen allemaal, Vlaamsmeisje, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, leuk gehad? En nog bedankt dat je mij ook feliciteerde met de verjaardag van mijn zoon, ook gisteren jarig, Gunn, goed van je dat je vandaag je stopdatum hebt. Zet hem op hoor. Allemaal succes en sterkte gewenst voor wie het nodig hebben. Will, ik denk aan je, niet drinken hoor, ze is het niet waard!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden