Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 middag pieps... nog even niets gelezen, doe ik vanmiddag. met m'n teef gaat het weer goed..ze is weer het vrouwtje.. nu ik nog, ik heb het hele weekend zowat op de bank gebivakkeerd, suks beroerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Goed Madelief ik heb vrijdag, zaterdag en zondag er al weer mee gevolleyed, (had wat in te halen) in de verte voel ik dat het nog niet helemaal over is maar totaal geen pijn meer. thnx. Lenie fijn dat het weer goed gaat met je hond (teef vind ik zo';n scheldwoord:D) nu jij nog. enne het wordt strandweer hoor, net gekeken vrijdag krijgt zefs een 10 hier! Jippie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 dank je Jane.. het komt wel goed. ( teef is korter dan vrouwtjeshond..hahaha) Bor...sterkte meis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 middag alles goed? zet 'm op borr... fijne middag he zonnetje, maar oh zo fris.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 En ja...wat je denkt is correct Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Snoepje, waarom kom je niet eens op bezoek? Een dagje België doet vast goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Den appel valt niet ver van den boom. En als het stinkt, zijt dan maar zeker dat er iemand gescheten heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 ik mag het land niet uit fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Ik ben nogal haatdragend. Na jaren als kind gepest te zijn geweest en daar serieuze littekens aan te hebben overgehouden besloot ik toch op een dag, niet zo lang geleden iets te doen aan hoe ik eruit zag. Heeft lang geduurd voordat ik deze beslissing kon nemen. Vraag heel wat lef om je gezicht aan te pakken. De eerste maanden zag ik er niet uit. Maakte me heel verdrietig van tijd tot tijd. Ook heel onzeker. Maar ik hield vast aan het idee dat het wel beter zou worden. Ik por en steek nog wel van tijd tot tijd. En vind van mezelf dat ik best veel kan verdragen. Maar iemand die het lef heeft op tijdens deze periode te zeggen dat ik iemand ben die er niet uitzie en me verschuil achter een forum is niet gewoon gemeen. Maar heel lelijk. Op zulke mensen spuw ik Bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: snoepjeik mag het land niet uit fleurquote> Hoezo niet Snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 ik spuw op alle achterbakse mensen......ik haat ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: snoepjeik mag het land niet uit fleurquote> Hoezo niet Snoep?quote> nee joh,,grappie....maar heb in het echt ..geen paspoort of id kaartals ze me in belgie aanhouden mag ik niet meer terug naar holland en moet ik altijd bij jou bljven wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Wat je toen zei bor is je niet vergeven. Integendeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Goedemiddag.Op wie ben je nu weer boos Fleur?Take it easy....Hoef jij je hoofd niet over te breken Hannah.Nogmaals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: fleurtje Originally posted by: snoepjeik mag het land niet uit fleurquote> Hoezo niet Snoep?quote> nee joh,,grappie....maar heb in het echt ..geen paspoort of id kaartals ze me in belgie aanhouden mag ik niet meer terug naar holland en moet ik altijd bij jou bljven wonenquote> Ohww dat vind ik niet erg..Ik vind jou wel schattig En volgens mij ben jij dol op poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Hmmmm verra is weer lang geleden. Die meid ging als een speer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 oke...dan verdien jij de kost en doe ik het huishouden mannetje ...vrouwtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: borretjeFleur; Dit lijkt me niet de geschikte plaats..Maar goed, je hebt gelijk..wil ik wel toegeven.Ben de beroerdste ook weer niet om dat te doen.quote> Als ik in je buurt had gewoond, had je vlug gemerkt hoe mondig ik ben. Het was voor jou anders de geschikte plaats om zoiets in mijn gezicht te gooien.What comes around, goes around. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: snoepjeoke...dan verdien jij de kost en doe ik het huishoudenmannetje ...vrouwtjequote> Euhmmmmm maar gene sex hé! Daar moet je bij Jopie voor zijn zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Je moet echt eens een keertje afkomen Snoep. Zal je goed doen. En ik ben fijn gezeldschap, vraag maar aan Will. Voor nu ben ik weg. Denk er eens een keertje over na.. Hmmm het ruikt hier naar frietjes! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 fleur...nee geen sex ..en wil wel een aparte slaapkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 hihihihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 mensen...ik ben werkelijk 1 kouwe klomp... ik ga snel naar de winkel en kruip weer onder m'n dekbedje.... toedels.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 oh, en m'n hond stinkt me ook tegemoet.. drijft je ook je huis uit... bleeh...latersss!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 schei toch eens uit stelletje pubers ben ik er thuis net uit kan ik het hier weer lezen en scrollen lukt niet als je er niet op bedacht ben grow up:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden