Esperanza Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Aan iedereen, ik weet dat het ongehoord is, ik heb niks bijgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 For the record, ben wel nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik weet niet of het ongehoord is Es. Ik lees ook vaak niet bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Allez, ik wou antwoorden met een grap maar leek me niet gepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Lytse Ik las het wel . Is wel waar maar anderzijds maakt het me niet zoveel uit of die draak al dan niet nog mooi staat als ik een ouwbakken krent ben. Voor hetzelfde geld haal ik die leeftijd zelfs niet. You never know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Als ie grappig is, waarom niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Een ouwbakken krent ????????? Gij wordt volgens mij eerst ne schone tros druiven !!!!!!!!!! Maar ja, DAT is ook gevaarlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Anna, ik las je posting Heeft het er ook niet mee te maken dat sommige dingen of mensen je gewoon niet meer nauw aan het hart staan? Als ik afstand neem of me niet meer betrokken voel reageer ik ook geheel anders. Op zich heeft dat dan niets te maken met de periode dat ik al droog sta. Ik ben sowieso temperamentvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik ben ook niet bijgelezen hoor. Niks ongehoords aan. Als je je vrienden een paar dagen niet ziet hoef je toch ook niet van uur tot uur te weten wat er gebeurd is? Ik heb mezelf een puzzel kado gedaan. Nou had ik al eens een van 1000 stukjes gedaan en nu zag ik een van 4000 stukjes. 1000 blauwe met lucht 1500 groene met gele stippen, het grasveld, nog 500 donkergroene stukjes, 500 witte voor de muren van een huis en 500 rooie voor het dak. Ik heb nu al spijt dat ik er aan begonnen ben. Ik zal melden als ik klaar ben. Kosten €1,50, voor het goede doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Originally posted by: EsperanzaEen ouwbakken krent ?????????Gij wordt volgens mij eerst ne schone tros druiven !!!!!!!!!!Maar ja, DAT is ook gevaarlijk !quote> :D nen tros druivenGij zijt zeker en vast één van ier! Een belgische dan..Volgens mij zeggen kaaskroketjes dat niet zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 'k heb zo'n trek... 'k heb zo'n enórme trek... in een bammetje met tuinkruiden kaas! En 'k geef er g'woon aan toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik zit aan de likkoekjes. Njammie! Merk nu pas dat er ook een boodschap op staat. COOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 bammetje, zo een raar woord. denk altijd direct aan één of ander pilleke. Maar dat zou beetje vreemd gaan met diene kruidenkaas. Ik ben er weer eens mee weg. Laatste koekje binnengooien en onder de dekens. Zo ongezond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Laat de slingers van 5 mei maar hangen. Morgen ben ik 3 jaar gestopt met drinken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Oké, ff serieus. Morgen ga 'k m'n koelkast uitmesten! Er moet een hele hoop spul in liggen dat inmiddels (allang) over de datum is! Dat zal me een ruimte geven! En meteen ook maar even schoonmaken. Heerlijk te weten dat je wat te doen hebt! Gives a sense of purpose... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 AMAI :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 'k ga slapen, lieve mensen. Welterusten, allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Daar vlaggen we op Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 En ja Fleurtje, ik ben en goei Belgske en ben er trots op ! Mijn man is Nederlander, onze kids dubbele nationaliteit en ik Belgische. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Thnx voor nu welterusten. Laat de eerste staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Allez, 6983 ste bericht van mijne favoriet. Wel te rusten jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Als je maar weet waar je nu bent Jopie. Dat is al heel wat. (Ik was ooit in mijn eigen huis verdwaald, te veel gedronken. Beetje gênante toestand was dat.) (Hoort eigenlijk wel bij negatieve verhalen over drank) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Beste Fleurtje, Ik kan me je vraag voorstellen, en het antwoord is "nee". Ik schrijf hier nauwelijks meer, en daar heb ik meerdere redenen voor, maar dat de mensen hier me niet meer nauw aan het hart staan is daar niet één van. Dat kun je opmaken uit het feit dat ik hier toch nog af en toe lees. Geloof me maar, het heeft enkele jaren geduurd voor ik ben die ik nu ben, en bij mij is dat wel degelijk het gevolg van jarenlang niet drinken. De rust vinden om niet meer direct overal op te reageren heeft mij de kans gegeven meerdere kanten van een mens te zien. Dat ervaar ik als een verrijking. En dat niet alleen, minder snel oordelen, minder snel veroordelen, geeft mij de kans ook mezelf gemakkelijker te accepteren zoals ik ben. Ik zeg niet dat het voor iedereen zo zal zijn zoals ik het ervaren heb. Ik zeg alleen dat dit één van de belangrijkste verworvenheden is die ik door te stoppen met drinken bereikt heb. Wie weet wat ik nog meer zal bereiken? HenkT, fantastisch kerel. Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Anna, zoals je kan zien ben ik volledig nieuw. Ik heb je posting van 21.04 u. gelezen en vind hem echt een duw in de rug. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden