djack Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 goeiemorgen iedereen vroeg uit de veren , het deeg voor de pistoletjes staat te rijzen in de keuken,op een warm plekje, koffie voor iedereen, en de kippetjes willen deruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 ik denk na over het bericht van sammy tanghe van gisteren, die "mindfulness-attitude" , die heeft bij mij ook de switch in men bovenkamer gemaakt: bewuster leven, een positieve ingesteldheid,je verbondenheid met de natuur voelen, een stress-verminderings-toestand aanleren door ademhalingsoefeningen, al deze dingen,die je echt niet ver moet zoeken, helpen mij om de alcohol niet op het voorplan te laten komen, wat het mezelf meteen makkelijker maakt om "neen" te zeggen. met alcohol ben ik niet op elk moment bezig, en daar kan ik best mee leven. ik besef maar al te goed dat dit een tijdelijk karakter heeft, en dat er zeker moelijke momenten op komst zijn. leven in het hier en nu, in harmonie met de vrouw en de kinderen, je gesteund voelen door je geliefde naasten, kan zo motiverend werken, dit zou ik op deze regenloze ochtend met ieder van jullie willen delen, lieve mensen allemaal!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Goedemrgen luitjes, wat zijn jullie ook vroeg. Eigenlijk is dit een dag om uit te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Goedemorgen gefrummelde even niet hier geweest andere dingen mee bezig geweest niet alles bijgelezen hoop dat het verder met iedereen goed gaat hier in iedere geval nog steeds droog even moeilijk gehad 29 april maar ook dat doorgekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 djack, welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Hannah, hoe gaat het verder met jullie? ik las over jullie incident ben je een beetje bijgekomen van de schrik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Tine? Ik ben totaal niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Ik las dat Henk T 3 jaar droog staat complimenten man!! vraag me af hoe je de laatste 3 jaar hebt ervaren misschien dat je vandaag daar nog iets over wilt schrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Hannah, fijn te lezen dat jullie zijn bijgekomen kan me indenken dat het niet in je koude kleren gaat zitten hier bezig geweest met van alles en nog wat leuke en minder leuke dingen maar that's life hè erdoor heen en verder gaan bij waar ik was gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Smikkie, jouw posting doet me ineens denken aan iets wat ik ooit op een cursus zelfverdediging heb gekregen (tevens mijn dochter meteen aangeleerd) in geval van nood altijd roepen 'BRAND, BRAND...' mensen komen hier namelijk veel sneller op af vaak veel minder als iemand alleen 'help' roept tevens als iemand van je afloopt/wegrent iemand een trap van achteren in de knieholte geven ligt degene meteen op z'n platte plaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Smik, ik denk nooit dat je precies kunt weten hoe je zult gaan reageren denk dat een situatie zich eerst ter plekke moet voordoen wil je daar achter komen denk dat op zo'n moment je adrenaline de rest verder het werk zal doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Tuurlijk Smik mag je zoiets vragen het is niet aan mij wat je hier wel of niet vraagt en/of post toch ik ging eigenlijk meer een beetje van mezelf uit, wat ik zou doen... eigenlijk kwam ik zodoende op mijn posting van zonet veel plezier vanmiddag in het reuzerad liever jij dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Denk alleen niet dat ze na 1 rondgang voor jou gaan stoppen Smikkie Fijne dag allen hier in actie komen en erop uit hele dag onder de pannen........................zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Goedenmorgen allemaal! Smikkie, volgens mij is het de bedoeling dat je voor je plezier in het reuzenrad gaat en niet om jezelf te kwellen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Goede morgen allemaal. is er nog koffie, of zal ik maar even verse zetten? Hier heerlijk uitgeslapen. Gisteren gewerkt en dan ben ik toch wel een beetje afgedraaid aan het eind van de week.. Vandaag hier in huis de handjes maar even goed laten wapperen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Goedenmorgen Yvonne, Nog even het dagpact starten: DAGPACT: Rosa Treesje ik heb begrepen dat jij ook dagelijks mee wilt doen aan het dagpact, zal ik je er voortaan meteen bijzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Iemand zou me een schop onder mijn kont moeten geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Ik moet beginnen te leren. Heb lang genoeg geslapen. Dat reuzerad lijkt me plezanter Eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Fijne dag Smikkie. En de anderen ook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Goedemorgen mensen! Als een roosje geslapen. Lekker een bakkie en even teruglezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Mooi Jen, verse koffie staat voor je neus. daarna krijg je nog één bakje en vervolgens zetten we je gewoon de tent uit voor een paar uur... dan ga je lekker leren, niks geen reuzenrad en daarna kom je effe lunchen hier, strak plan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Goedemorgen iedereen. Smikkie, veel plezier in het reuzenrad, ze krijgen mij er voor geen goud in hoor. Zo nu eerst een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Juist vers potje gemaakt Jen, vlieg er maar op. Welkom djack en een hele goedemorgen. Nog geen 8 uur en al meer dan 40! postings. Sigaretje in de tuin vonneke, of was jij nu ook alweer gestopt ?? Ik heb dagdienst in de haven en zit hier met ultrafris kopje. Zalig gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 HIhi Wil, ik ga wel ff mee naar buiten hoor, even lekker die lucht opsnuiven, ben inderaad al weer een paar weken gestopt. Suiker, ik ga ook voor geen goud zo'n ding in hoor. Maar vertel... hoe was het gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Oeps, moet heel ff weg. Maar ik ben gauw weer terug hoor, allez ja, 't is te hopen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden