Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 En dan hang ik er gelijk wat slingers bij voor kohtje :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ah, dat scheelt mij weer een beetje koffie. Alle beetjes helpen als je moet bezuinigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Oei, ik heb wel een paar lelijke icoontjes in mijn slinger gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Zo is ie beter. Ik wil geen mensen op hun verjaardag evil toewensen, dat gaat me net te ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Lekker bakkie Jane. Ik ga zo weer een dagje werken. Om 9 uur beginnen. Wat een luxe. Nu nog even mijzelf reinigen en dan kan ik er weer tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 :heart: :rose: :heart: :rose: :heart: : :heart: :rose: :rose:quote> Kohtje van harte gefeliciteerd en deze slinger past mooi bij die van Fleurtje dus dat wordt een mooie virtuele huiskamer vandaag; heb een fijne dag Koh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 gelukkig dat ik jouw slinger niet heb gebruikt Jaap:D monday morning slingers zijn een projectie zeker van degene die ze maakt: jij moet zeker aan het werk vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Jane, we gaan niet stiekum copieren hé? Wel je eigen slinger ontwerpen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Goeie morgen kanjers. Zo, maar eens kijken of ik vandaag wat in de tuin kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 ik ben nog zoooo moe Tina is al heel wat dat ik bij de ochtendploeg zit en lust nog niet eens ontbijt zo vroeg. Bellefleur reciclet ook vast graag! Trouwens nog goed bels boek: Een vrouw in oorlog van Helene Moszkiewiez autobiografisch en erg de moeite vannacht om 1.50 had ik het uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ha Bol en Han; Bol ben ik je eens voor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Verdomt, het is inderdaad dezelfde al die van Fleur. De dubbele punt die er waarschijnlijk per abuis in terecht is gekomen verraad je Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Nou vooruit, het is je vergeven. Oh, weer een boek even googelen en wellicht weer een aanwinst in de kast. Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik zie alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Er hangen er inmiddels al 3 Jaap! Mooi he enne zonder evil:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Luie donders, jij ook Hannah. Ochtendploeg? Die is al lang weg Jane. Dit is de koffieleutploeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 oh, nou voor mij is het vroeg en jij bent er, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Kohtje hieperdepiep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ook een goedemorgen vanuit een droog en licht zonnig NH Kohtje, H A P P Y B I R T H D A Y :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Das waar, het zou raar zijn als ik ga ontkennen hier te zijn. Tis meer dat ik mijn ontbijt al lang op heb. En nu moet ik nog haasten ook. Al die koffie werkt op je darmen. (Waar ik verder niet over zal uitweiden.) Een prettige dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ja Jane ik moest m'n ogen goed uitwrijven. Wist niet wat ik zag zeg. Had jij al koffie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Nou, nog even Sha ook gedag zeggen dan en dan met mijn hand op mijn bips naar de plee rennen. Sha, een goedemorgen, let maar niet op mij verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 ja Bol, 2 grote mokken elke dag en voor nu een banaan erbij anders kan ik niet spinnen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ban je onderweg helemaal niets verloren Jaap. Hier ruikt het ineens zooooo raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 En Hannah, die puntje zie ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden