lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 van Jaap krijgt een mens ook wel trek vinden jullie ook niet? Hoop dat ie t gehaald heeft offe eigenlijk stiekum niet:D:o:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Bol toch zo vroeg al weer aan rukken denken a filthy mind is a joy forever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 hahahaha, het loopt wat lastig, denk ik zo. Met de billen samengeknepen. Hij redt het net niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 3 heksen al hier Han ik mis je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik zie je rennen Jaap goed je billen dicht knijpen tijdens het rennen hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 ha, spuit 11 ook aanwezig mornink Sha jij mag dweilen! hier heb je je wasknijper... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Haha Jane, wasknijper heb ik niet nodig ik ben onderhand heel wat erger op mijn werk gewend denk ik ik wil Jaap desnoods nog wel even douchen ook als hij onder zit heb nu prachtige schoenen voor in de badkamer tenslotte ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 'we zullen dat varkentje wel eens even wassen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Geen nood, gehaald hoor. Gelukkig heb ik een groot huis, dus is het toilet altijd ver weg. Zo'n hokje in tuin met een deur met hartje erin lijkt me ook wel wat. Geen nare geurtjes in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Zo'n hokje had de tante van mijn vader destijds nog in de tuin als klein klein vond ik dat maar eng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Geen crocs in mijn douche, en bovendien, ik ben kan nog altijd voor mij zelf zorgen. En nu snel eronder. Alleen gaat ook sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Maar samen is wel gezelliger Jaap En geen verkeerd woord over mijn shoe's!! Mijn nieuwe Jip en Janneke zijn me onderhand zeer dierbaar geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 sooo hééé' dat ruikt idd een stuk frisser ja heerlijk he die schoenen Sha waar blijft Snoep trouwens?? Snoeppppieeeee: croccies:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Jane, ik zal het hier maar eerlijk vertellen ik heb nog een paar gekocht voor in de achtertuin, geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 ik heb er nu ook aan onder mijn ochtendjas charmant hoor:D toch maar aankleden en sportspullen pakken intussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Goedenmorgen allemaal! Joepie, is dit de krokfanclup weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Sha, ik had je toch echt hoger ingeschat. Nog een paar. Te erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Sha, welke kleur, deze keer? Ik moet het helaas bij zwart houden... concessies... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Haha Albertina, zo je zie maar weer zeg nooit NOOIT als je erop hebt gelopen weet je waarom maar inderdaad geen crock's verder nu aankleden en een hoop op het program van een prachtige verjaardagskaart in elkaar knutselen tot schilderen en schoffelen in de tuin dus achter de geraniums zit ik vandaag niet fijne ochtend allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 P.S Gwen...beide zwart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Kohtje, fijne verjaardag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Pompidom, weer even de magnetron uitdweilen, 2 min is TE LANG om hete melk te maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Sha, veel frobelplezier dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 1.30 is TE KORT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden